Terence_Hill Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Hey all, Kan iemand mij helpen? Ik heb een eigen server, Maar het lijkt mij leuk om een missie van San Andreas normaal te krijgen in multiplayer, Zoals De missies van Big Smoke Kan iemand mij helpen met een script of zo of weet iemand hoe dat moet ??? Alvast erg bedankt, Terence Reageren
Sandra Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 je kan niet zo missies uit singleplayer in multiplayer zetten Je zal zelfs missies moeten scripten. Maar dat vereist wel wat script-ervaring. Je kan bijvoorbeeld werken met checkpoints, timers, messages, objecten om maar wat te noemen. Reageren
Terence_Hill Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 je kan niet zo missies uit singleplayer in multiplayer zetten Je zal zelfs missies moeten scripten. Maar dat vereist wel wat script-ervaring. Je kan bijvoorbeeld werken met checkpoints, timers, messages, objecten om maar wat te noemen. Met welk programma kan je dan het beste werken? Om B.V. een missie na te bootsen ? Welke programma's zijn het gemakkelijkst als groentje om te gebruiken ? Naja Alvast bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Met welk programma kan je dan het beste werken? Gewoon Pawno Reageren
Clank Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Welke programma's zijn het gemakkelijkst als groentje om te gebruiken ? Het lijkt me handing geen groentje te zijn. scripten is echt -knip- moeilijk (niet dat ik zo goed ben ) >>> Door Azer: Laat ziektes voortaan even weg en scripten is niet bepaald moeilijk als je je ervoor inzet. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.