Jump to content

breaking the bank at caligula's

Vinewood

Recommended Posts

ik ben nu bij breaking the bank at caligula's

maar ik heb de missie nou al 20x keer gespeeld

maar kom niet verder

ik kom niet verder nadat ik met de heftruk de duur heb open gemaakt

daarna heb ik alle gassies vermoord "niet me eigen" maar wat moet ik nu doen

kan iemand dat uitleggen

en in de walktrouh van gtagames staat ie nog niet

Delen op andere websites

Er zijn al topics over.. <--- EDIT: ( Dat dacht ik dan )

Maar je moet eerst naar een kluis toe en erin gaan en dan weer eruit je eigen mannetjes beschermen en dan weer terug naar die garage deur die je moest openen met die Heftruck.

En dan moet je de weg naar boven zien te vinden en dan van het dak af springen met de parachute en dan proberen te landen op het dak waar een politie helikopter staat dus heel vroeg je parachute open trekken als dat niet lukt dan land je gewoon op de weg en rijd je naar dat vliegvld waar je al vaker missies hebt gekregen.. :)

Bewerkt: door Sultan
Delen op andere websites

Er zijn al topics over..

Maar je moet eerst naar een kluis toe en erin gaan en dan weer eruit je eigen mannetjes beschermen en dan weer terug naar die garage deur die je moest openen met die Heftruck.

En dan moet je de weg naar boven zien te vinden en dan van het dak af springen met de parachute en dan proberen te landen op het dak waar een politie helikopter staat dus heel vroeg je parachute open trekken als dat niet lukt dan land je gewoon op de weg en rijd je naar dat vliegvld waar je al vaker missies hebt gekregen.. :)

heb al in de zoekfuctie gekeken

er kwam niks hoor ;)

en bedankt voor de uitleg :D

Delen op andere websites

nadat je met de heftruck de garage hebt geopend moet je met je eigen mannetjes naar de save gaan en ze beschermen en dan word er gezegt dat ze de noodgenerator aan proberen te zetten die moet je dan opblazen,weer terug naar de save en daarna je mensen veilig naar de truck brengen,daarna naar de lift en dan met parachute van het dak af springen en dan moet je naar het verlaten vliegveld MISSIE KLAAR

Delen op andere websites

nadat je met de heftruck de garage hebt geopend moet je met je eigen mannetjes naar de save gaan en ze beschermen en dan word er gezegt dat ze de noodgenerator aan proberen te zetten die moet je dan opblazen,weer terug naar de save en daarna je mensen veilig naar de truck brengen,daarna naar de lift en dan met parachute van het dak af springen en dan moet je naar het verlaten vliegveld MISSIE KLAAR

heel erg bedankt allemaal voor jullie uitleg

ik heb de missie uitgespeeld :D:D

Bewerkt: door vinewood
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...