Black Admiral Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik heb per ongeluk een save-game verwijderd, en ik was er ver mee (zonder code's e.d.) dus weet iemand of ik hem op één of andere manier terug kan krijgen? Dat hij nog in een één of ander mapje staat? Ik zou er echt van balen als hij voor eeuwig weg was, ik heb er dagen aan gezeten. Dus weet iemand dat? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Als je geen backup hebt van je savegame, dan staat hij nergens meer, vrees ik... Je kunt dan natuurlijk wel een savegame downloaden: Versie 1 Versie 2 Je kunt kijken welke versie je hebt, door naar de map: Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script te gaan, en dan te kijken naar het bestandje script.img. Is die 568 kb, dan heb je versie 1. Is die 562 kb, dan heb je versie 2. Hopelijk heb je een backup gemaakt. Reageren
K.O. Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Heel misschien staat je savegame nog in de Prullenbak of heb je er zelf ooit een backup van gemaakt, maar anders is ie helemaal weg. Gewoon een nieuwe downloaden uit de topics die Dutchy3010 hierboven heeft gegeven is dan nog de enige echte oplossing... Reageren
Black Admiral Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Oké, bedankt voor de (snelle) reacties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.