D-Square Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Hey hey, Ik ben nu bezig met het veroveren van alle territories, maar nu stuit ik op een probleem. See, ik heb alle territories, behalve 1 kleine van de Vagos in Los Flores. Daar zie ik raar genoeg nooit eens Vagos lopen, dus kan ik ze niet uitdagen. Is er 1 of andere manier om die Vagos toch te laten komen? Hartelijk dank alvast, Toedeladokie D² Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Schiet net zo lang mensen in dat gebied dood tot er 3 Los Santos Vagos aankomen, schiet die 3 Los Santos Vagos dood om een Gangwar te beginnen. Succes. Reageren
D-Square Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Schiet net zo lang mensen in dat gebied dood tot er 3 Los Santos Vagos aankomen, schiet die 3 Los Santos Vagos dood om een Gangwar te beginnen. Succes. Maar dan krijg ik politie achter me aan. Ik cheat nml niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dan schiet je een paar mensen dood, zorg er alleen voor dat je niet meer dan 1 ster wantedlevel hebt. Een andere manier is er niet als je alle andere gebieden al hebt. Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Kijk ook in auto's, daar willen ze ook wel in zitten. Vagos rijden vaak in een Tornado. Als je ze dan nog niet ziet zou ik eens proberen om wat van je eigen Grove Street gangmembers mee te nemen, deze schieten altijd op vijandige gangs. Wil het nog niet, dan zou je je savegame in het savegame-aanvraag forum kunnen zetten, en dan zal een ander even voor je kijken Bewerkt: 26 januari 2008 door VWO-er Reageren
Jay; Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Wat je ook kan doen is de cheat gebruiken dat er overal gangs zitten dan komen de vagos ook overal.. Ik denk dat dit wel wil werken maar je hebt net aangegeven geen cheats te willen gebruiken. Ps. Grove Street Members meenemen is een uitstekend idee, ze merken echt alles op.. Reageren
D-Square Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Probleem opgelost. 100% territory.. Voor de mensen die ditzelfde probleem hebben.. Als je Grovers recruteerd, kom je vanzelf gangmembers tegen Wat mij betreft mag het topic dicht. Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 ik ben zelf altijd heel handig met gangs en tiritoories en die zooi. maar wat je ook kunt doen is. naar een ander tiritorium van de vagos te gaan. en daar een beetje rond schietten. niet op de vagos zelf !!! ze gaan je nu achtervlogen en ze schieten op je. neem ze mee naar je tiritorie dat je wilt veroveren en schiet ze daar dood. nu start je een gangwar. ik heb zelf dit probleem ook gehad. maar met deze tips is het mij gelukt. veel succes Reageren
Berrus Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Vorige week had ik precies dezelfde vraag over precies hetzelfde gebied. En...geduld is gewoon een schone zaak. Ik heb het uiteindelijk ook voor elkaar gekregen Reageren
storm75 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 als je alle terotoriums hebt . kan je dan nog aangevallen worden ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 als je alle terotoriums hebt . kan je dan nog aangevallen worden ? Als je echt álle territoria in handen hebt, dan zul je niet meer worden aangevallen. Soms wil het echter wel gebeuren dat een gebied half van jou, en half van een andere gang is. Zo'n gebied kan dan nog worden aangevallen, en herken je aan een lichtgroen tot wit kleurtje. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) ik heb ook problemen met territories:als jou territorium wordt aangevallen dan zegt de ps2 zo in zon balkje:jou territorium wordt aangevallen en dan kan je niks anders als naar daar vliegen ik vindt dat eigenlijk een beetje irritant ,zo elke keer naar jou territorium vliegen.kan er mij iemandt zo helpen of tips? Bewerkt: 7 februari 2008 door Dutchy3010 onnodig plaatje verwijderd Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik heb ook problemen met territories:als jou territorium wordt aangevallen dan zegt de ps2 zo in zon balkje:jou territorium wordt aangevallen en dan kan je niks anders als naar daar vliegen ik vindt dat eigenlijk een beetje irritant ,zo elke keer naar jou territorium vliegen.kan er mij iemandt zo helpen of tips? Wat je het beste kan doen is naar een safehouse te gaan die het kortste bij ligt en dan te saven, Na het saven zal de aanval weg zijn. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Wat ook een mogelijkheid is, is om alle territoriums over te nemen, dan zal er ook nooit meer een aanval komen. En nog een andere mogelijkheid is om een zijmissie te starten. Staat er op dat moment dus een taxi, ambulance, fire truck of politiewagen in de buurt, dan stap je daar gewoon in en begin de zijmissie. Nu zullen de Balas of Vagos de aanval stoppen. Stop daarna de zijmissie (of niet ) en je kan weeral eventjes leuk spelen. Reageren
G-style Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 bedoel je met dit territorium dat heel kleine stukje waar in die dat soort van steegje ook een tag van de vagos is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.