maki115 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik zit een tijdje nfs underground 2 te spelen voor complete storyline... en wanneer ik een race begin dan zie ik geen mensen maar ik hoor ze wel dus ik vroeg me af waar dat aan kwam ik had ook nog wel is gespeeld bij een vriend die had videokaart van 128mb en daar deed het publiek wel mee... waaraan zal het komen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dat ligt denk ik aan de instellingen van je video kaart. Je moet dan ff naar Options -> Video -> Advanced en dan moet je Crowds aanvinken Greetz Reageren
Ferre Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik had waarschijnlijk hetzelfde maar dan met neonlichten: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=16909 Reageren
maki115 Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 eh hoe moet dat met een Nvidea MX 440 64mb? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 eh hoe moet dat met een Nvidea MX 440 64mb? ik denk dat je een nieuwe videokaart moet kopen Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 eh hoe moet dat met een Nvidea MX 440 64mb? Het maakt niet uit welke videokaart je heb, je moet dit in het hoofd- of pausemenu van Underground 2 doen Dus als je bijvoorbeeld aan het Free-Roamen bent, druk op je op escape en dan moet je naar Options -> Video -> Advanced en dan moet je Crowds aanvinken. Greetz Reageren
maki115 Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ok maar ik vind alleen display en daarin weer customize settings maar daar staat hij niet tussen. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 helaas ondersteund je videokaart geen DX 9.C en darom zijn die opties verborgen omdat ze toch niet zullen werken, dus het logt niet eraan als je videokaart kapot is of dat er een fout in het spel zit maar omdat je videokaart het niet aan kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.