dudedude Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) misschien was dit al bekend maar bij een prolaps bord in LV staat er in plaats van train hard strain hard locatie: btw strain=trekken Bewerkt: 20 januari 2005 door dudedude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 typishe rockstar humor weer hé Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 die borden zijn altijd de dupe ...in VC ookal....life's a (beach) bitch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Mensen kan je zoiets een eastern egg noemen (niet dat ik er wat op aan wil merken hoor dudedude ik vind het goed gevonden) of is het gwn een simpel grapje van R* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 volgens mij is een grapje van R* altijd een easter egg toch?, of zie ik dat nou verkeerd :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 volgens mij is een grapje van R* altijd een easter egg toch?, of zie ik dat nou verkeerd :huh: neej dat denk ik niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) Wat is een Easter Egg? Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk. Bron: walktrough lijkt me toch wel Bewerkt: 21 januari 2005 door Insane Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 goed gevonden heb dat bord nog niet gezien typisch r* easter egg?? denk het niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mym Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 in easter basin bij die brug sstaat het bij mij ook ik weet niet of het bij jullie zo is maar bij mij wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Leuk! Goed gevonden. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 leuk gevonden maar R* heeft er zo veel leuke dingen in gestopt dus je kan wel topics blijven maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 maar als het dingen uit het verleden zijn, zijn die tommy vercetty popertjes in de sex shop ook een eastern egg en het grote bord met candy suxx en met die cowboy uit VC. Of moet het iets echts zijn wat in real live is gebeurt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Wesley Geplaatst op Jan 21 2005, 02:48 PM Mensen kan je zoiets een eastern egg noemen (niet dat ik er wat op aan wil merken hoor dudedude ik vind het goed gevonden) Ik vind het ook goed gevonden maar volgens mij is het nie eens een grapje, ik denk dat 1 of andere persoon daar ff een S heeft gegrafitiet, met een ladder mischien omhoog geklommen want die S ziet er heel anders uit als die andere letters Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Wesley Geplaatst op Jan 21 2005, 02:48 PM Mensen kan je zoiets een eastern egg noemen (niet dat ik er wat op aan wil merken hoor dudedude ik vind het goed gevonden) Ik vind het ook goed gevonden maar volgens mij is het nie eens een grapje, ik denk dat 1 of andere persoon daar ff een S heeft gegrafitiet, met een ladder mischien omhoog geklommen want die S ziet er heel anders uit als die andere letters ik weet het niet hoor wel luek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ik denk dat de makers dit gewoon als los grapje hebben gemaakt. Het is gewoon een andere texture die ze op één van die borden hebben geplakt. Het is een HEEL klein woordgrapje maar ik denk geen echte easteregg aangezien het op een giga billboard staat. [-Spider-] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts