peter-de-gekste Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Hallo mensen, Ik ben vandaag bezig geweest met volume aanpassingen op iTunes. Dit heb ik gedaan omdat ik een koptelefoon heb aangeschaft, en ik vond dat hij niet hard genoeg ging. Nou bleek het dat het de verkeerde koptelefoon was, en ik dus al die volume aanpassingen voor niets heb gedaan. Nou wil ik mijn liedjes weer terug zetten naar het originele volume niveau. Hoe moet ik dat doen? Ik gebruik trouwens iTunes. Ik heb al volume aanpassing van -100% gedaan, maar toen ging hij veel te zacht, toen daarna eentje van 10% erover heen gegooit, maar nou gaat hij dus weer veel te hard. Hoe kan ik het terug zetten naar hoe het origineel was?? Alvast bedankt!! Peter Reageren
Froop Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Bewerken -> Voorkeuren -> Afspelen wellicht? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 dan speel je gewoon een liedje af, maar dat heeft niets met het volume aanpassen te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.