Jump to content

Waar slaat dit nou weer op?


NickBonJovi

Recommended Posts

Er spawnt geen Helikopter op het dak van het Vercetti Estate. Domme glitch.

dat gebeurt gewoon als je te vaak daar bezoek komt maar als je nou een ver afstandje weg rijd of zo is hij der weer vind ik erg stom als ik 2 motors nodig heb voor mij geheime stunt film die ik bijna af heb krijg ik ze met moeite :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PS2 is het een reguliere glitch heb ik vernomen.

glitch is het volgens mij niet want hij moet laden tot hij een nieuwe heeft gezet daarom zei ik ook in mijn vorige bericht dat je een afstandje weg moet voordat hij der nog eentje kan spawnen

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt niet uit. Op het moment dat jij het spel opgeslagen hebt en je ga het later weer doen, is er gewoon een onbekende kans of die helikopter er staat, zeg maar 50%. Die kans geldt normaal ook, dus er bestaat een kans dat die helikopter er vrijwel nooit staat. In dat geval heb je pech, maar bij iedereen gebeurt het vaak genoeg dat hij er eens een keertje niet staat. Gewoon met de auto vertrekken en later een keer terugkomen helpt dan het beste. Overigens worden helikopters e.d. die je op het dak zet niet opgeslagen tijdens het opslaan van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, die op diaz's dak staat er nooit, en sinds een dag die politie ding ookj niet meer. TOch bedankt, het is een glitch op de PS2 versie. Verdomme...

Loop een blokje om, dat helpt vaak wel. Ik heb ook de PS2-versie en ze staan er gewoon hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...