NickBonJovi Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Geen Helikopter op Vercetti Estate dak voor PS2 Versie glitch: 0.0000000000000000001 / 10 Echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Geen Helikopter op Vercetti Estate dak voor PS2 Versie glitch:0.0000000000000000001 / 10 Echt kan je het niet wat duidelijker zeggen want ik snap er niks van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Er spawnt geen Helikopter op het dak van het Vercetti Estate. Domme glitch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Er spawnt geen Helikopter op het dak van het Vercetti Estate. Domme glitch. dat gebeurt gewoon als je te vaak daar bezoek komt maar als je nou een ver afstandje weg rijd of zo is hij der weer vind ik erg stom als ik 2 motors nodig heb voor mij geheime stunt film die ik bijna af heb krijg ik ze met moeite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Op de PS2 is het een reguliere glitch heb ik vernomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Op de PS2 is het een reguliere glitch heb ik vernomen. glitch is het volgens mij niet want hij moet laden tot hij een nieuwe heeft gezet daarom zei ik ook in mijn vorige bericht dat je een afstandje weg moet voordat hij der nog eentje kan spawnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Owja misschien is het daarom, anders kun je zomaar 20 helikopters neerzetten enzo. Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Ook als ik wegga staat er geen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Maakt niet uit. Op het moment dat jij het spel opgeslagen hebt en je ga het later weer doen, is er gewoon een onbekende kans of die helikopter er staat, zeg maar 50%. Die kans geldt normaal ook, dus er bestaat een kans dat die helikopter er vrijwel nooit staat. In dat geval heb je pech, maar bij iedereen gebeurt het vaak genoeg dat hij er eens een keertje niet staat. Gewoon met de auto vertrekken en later een keer terugkomen helpt dan het beste. Overigens worden helikopters e.d. die je op het dak zet niet opgeslagen tijdens het opslaan van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Er komt geen enkele helikopter meer. Tsjongejonge wat belachelijk >.> ******* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Er staat een politiehelikopter op het dak van het politiebureau in Downtown, en er staat een helikopter op Diaz zijn Mansion. Als die er niet staan save je je game, en ga je terug. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Nee, die op diaz's dak staat er nooit, en sinds een dag die politie ding ookj niet meer. TOch bedankt, het is een glitch op de PS2 versie. Verdomme... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Nee, die op diaz's dak staat er nooit, en sinds een dag die politie ding ookj niet meer. TOch bedankt, het is een glitch op de PS2 versie. Verdomme... Loop een blokje om, dat helpt vaak wel. Ik heb ook de PS2-versie en ze staan er gewoon hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Die op diaz's mansion ook? Dan is mijn game gewooon kapot, ik heb het van meerdere gehoord op een engels forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.