DenkaanHenk Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Nee, die op diaz's dak staat er nooit, en sinds een dag die politie ding ookj niet meer. TOch bedankt, het is een glitch op de PS2 versie. Verdomme... Ja dat is inderdaad erg vervelend, op de PC versie zit deze glitch niet. Op de PC versie staat de helikopter op Diaz Mansion altijd, op de PS2 versie zelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Niet alleen op Diaz' dak staat er geen... nergens staat er een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Heb je al gekeken bij dat ene Savehouse in Downtown met die 3 garages? Als je daar het deurtje in gaat tussen die garages dan kom je op het dak, daar staat ook altijd een helikopter op de PC. Mischien is dat op de PS2 ook zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Er staan wel meerdere helikopters over heel Vice City. Sea Sparrow. Sparrow. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Spawnen die wel dan? :S hoe kom je bovenop apartement 3C? Ik an er wel IN komen. Heb je al gekeken bij dat ene Savehouse in Downtown met die 3 garages? Als je daar het deurtje in gaat tussen die garages dan kom je op het dak, daar staat ook altijd een helikopter op de PC. Mischien is dat op de PS2 ook zo. Soms.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Spawnen die wel dan? :Shoe kom je bovenop apartement 3C? Ik an er wel IN komen. De sparrows spawnen op die plaatsen als je de missie Rub Out hebt uitgespeelt. Dus als je die nog niet hebt gedaan kan je een 100% savegame downloaden, of zelf beginnen spelen. Maar ik ga ervan uit dat je Rub Out al hebt uitgespeelt. Je kan op Appartement 3C geraken door er met een helikopter of dergelijke er naar toe te gaan of door met een moto of een ander snel voertuig Unique Stunt n° 23 te voltooien. Want bij deze stunt land je op dat gebouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Spawnen die wel dan? :Shoe kom je bovenop apartement 3C? Ik an er wel IN komen. De sparrows spawnen op die plaatsen als je de missie Rub Out hebt uitgespeelt. Dus als je die nog niet hebt gedaan kan je een 100% savegame downloaden, of zelf beginnen spelen. Maar ik ga ervan uit dat je Rub Out al hebt uitgespeelt. Je kan op Appartement 3C geraken door er met een helikopter of dergelijke er naar toe te gaan of door met een moto of een ander snel voertuig Unique Stunt n° 23 te voltooien. Want bij deze stunt land je op dat gebouw. Oh de ironie XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Die op diaz's mansion ook? Dan is mijn game gewooon kapot, ik heb het van meerdere gehoord op een engels forum. Bij mij vooral na het loaden van een savegame niet, maar als ik gewoon een blokje omloop wel. Staat hij er bij jouw ook niet nadat er een stukje van bent weggelopen en vervolgens bent teruggekomen? Dan zou hij er namelijk wel weer moeten staan.. Anders verzamel de Hidden Packages. De Sea Sparrow achter Diaz' Mansion staat er bij mij bijna altijd, als het niet altijd is. Bewerkt: 27 januari 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Die op diaz's mansion ook? Dan is mijn game gewooon kapot, ik heb het van meerdere gehoord op een engels forum. Bij mij vooral na het loaden van een savegame niet, maar als ik gewoon een blokje omloop wel. Staat hij er bij jouw ook niet nadat er een stukje van bent weggelopen en vervolgens bent teruggekomen? Dan zou hij er namelijk wel weer moeten staan.. Anders verzamel de Hidden Packages. De Sea Sparrow achter Diaz' Mansion staat er bij mij bijna altijd, als het niet altijd is. Dan moet je naar de daiz/vercetty mansion toe lopen. Dan staat er bijna altijd een seasparrow en een strech, (altans bij de pc versie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2008 Op de PS2 staat bijna alles er maar geen Maverick. Nouja die politie maverick doet het wel weer. Wel vreemd dat de sparrow even niet kwam, ik ging die Unieke Stunt doen om op Apartement 3C te komen, en hij stond er niet. Toen deed ik hem nog een keer en toen stond de Sparrow erwel. Nouja ik heb dus gewoon met de sparrow gevlogen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.