Jump to content

Rullez Vs 2fast{0}

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: (Games)Nature

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500 x 150 Pixels

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering:Z.S.M.

Opmerking:

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik zou wel een keer met je willen battlen. :) Ik zal mijne z.s.m. posten.

mvg,2fast{0}

Geplaatst:
Ik zou wel een keer met je willen battlen. :) Ik zal mijne z.s.m. posten.

mvg,2fast{0}

Is goede de mijne komt na de jouwe.

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste is het misschien sowieso handig als jullie allebei het origineel erbij zetten ;)

Eerst 2fast{0}'s sig:

Ik vind de kleurveranderingen wel leuk gedaan, een paarsige gloed staat eigenlijk best mooi in de lucht bij een eiland, maar het ziet er wel erg pixelig uit. Bij een eiland denk ik aan een relaxte, rustige sfeer maar die pixels maken jouw plaatje een beetje agressief en druk. Ook vind ik het oranje bij de bomen niet zo mooi, het word een beetje een oranje massa i.p.v een groep palmbomen. Het lichte strand vind ik wel weer mooi en de lichte gloed rond het eiland eigenlijk ook wel. De tekst staat er wel goed in, misschien had hij beter beneden gekunt maar hij valt niet te erg op en het font is een font wat ik zou verwachten bij een peacefull island, alleen bij jou is het peacefulle er een beetje af door het kleur gebruik en het pixelige. Al met al zou ik de sig bij een rating denk ik 70% geven.

Dan Rullez' sig:

Hiervan zou ik graag de stock zien, het is een heel vredig geheel, als 2 enige minpuntjes zie ik de witte vlek linksonder die veel te groot is en rechtsonder had geen vlek gehoeven. Die vlek midden boven is goed want dat is een soort light source. Het plaatje zelf is groen en vredig en erg mooi, ik weet niet wat je daar zelf allemaal aan gedaan hebt maar als ik alleen op mooiheid jureer is het echt heel mooi xD Dan het 2e minpuntje: De tekst. Eerst zag ik helemaal geen tekst maar toen slopen de woorden "Green Parks" uit de linkerbovenhoek mijn zicht binnen. De opacity staat erg laag, misschien iets hoger zetten ;) Al met al zou ik deze sig een 85% geven bij een rating, maar ik wil wel graag het origineel zien :)

Dus mijn stem gaat naar Rullez

EDIT: Ok ik heb de stok gezien en Rullez heeft er niet gek veel aan veranderd, mijn stem gaat echter nogsteeds naar Rullez ;)

EDIT2: @ Hieronder: Het valt mij ook op dat er veel minder mensen stemmen dan vroeger, hoewel er nooit echt veel animo was om te gaan stemmen is dit toch wel betreurenswaardig weinig =/ Ik hoop dat je aan mijn rate in ieder geval iets hebt gehad

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:

Jammer van de weinig stemmen inderdaad.. Winnaar Rullez +1 punt voor jou! Helaas 2fast[0] is de verliezer..

Closed en updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...