Jay; Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 De show van gisteravond was weer helemaal nep.De eerste act met het kist waar water inliep was echt helemaal nep. De slot die ze moesten openen kon je in alle cijfers zetten. Dus als iemand nummer 1 zegt en je doet nummer 1 dan gaat de slot gewoon open. En Paty Brard krijgt zeker bakken vol met geld om haar mondje dicht te houden. Ik hoor het al, je hebt dus gewoon weer gekeken. Die woedeaanvallen van Uri zelf zijn sowieso nergens goed voor. Uri Geller werd boos om Vincent, vanwege de bloedzuigers. Voor de act begon zei die dat als hij nog één keer zo'n walgelijke act zou vertonen, hij hem persoonlijk van zijn show af zou trappen. Nou, het ging zelfs nog verder als de vorige keer en Uri verklaarde dat hij daar geen rechten voor had. Sowieso vind ik het walgelijk dat insecten levend worden opgegeten, puur voor de show. Of de show nou op waarheid berust of niet, het geeft nergens aanleiding toe. Reageren
Nissan Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 TJa, als hij mieren had gebruikt in plaats van bloedzuigers zag het er zo nep uit he Reageren
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Vanavond is het toch weer op tv. Als het er vanavond is ga ik wel kijken ik vind het altijd wel grappig, niet dat ik erin geloof maar het is toch wel speciaal of raar wat sommige mensen kunnen. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik vind het gewoon belachelijk van hen dat ze zich zo belachelijk maken op de tv. Ik vind die jongen met z'n pistolen act net de presentator van undercover in NL, daar zegt ie alles ook 100x achter elkaar. Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 De meeste deelnemers zijn inderdaad mensen die er alles voor doen om beroemd te worden en dan op een gekke manier. Reageren
Venzio Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die Vincent is echt walgelijk hé? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die Vincent is echt walgelijk hé? Goed dat je me herinnerd dat vandaag Uri Faker op tv is Reageren
Exoit Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die Vincent is echt walgelijk hé? Goed dat je me herinnerd dat vandaag Uri Faker op tv is Uri Gayler Reageren
Exoit Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die Vincent is echt walgelijk hé? ja Reageren
Dieko Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Die Vincent is echt walgelijk hé? ja En hij is nep Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 wat heeft ie vandaag gedaan ? heb niet gekeken wil het ook niet kijken. vind alleen die acts van die vincent cool. Reageren
Dieko Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 wat heeft ie vandaag gedaan ? heb niet gekeken wil het ook niet kijken. vind alleen die acts van die vincent cool. Een BN'r moest in een pop naalden steken. En die pop moest zogenaamd Vincent voorstellen Reageren
Exoit Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 wat heeft ie vandaag gedaan ? heb niet gekeken wil het ook niet kijken. vind alleen die acts van die vincent cool. Een BN'r moest in een pop naalden steken. En die pop moest zogenaamd Vincent voorstellen en toen kreeg die pijn en toen ging hij zijn maag open snijden :S Reageren
Dieko Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Heb weer iets grappigs ontdekt in de show. Ik post er een video zo van. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 wat heeft ie vandaag gedaan ? heb niet gekeken wil het ook niet kijken. vind alleen die acts van die vincent cool. Een BN'r moest in een pop naalden steken. En die pop moest zogenaamd Vincent voorstellen en toen kreeg die pijn en toen ging hij zijn maag open snijden :S ziek !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.