Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

Mijn tamte had dat met parijs en geller goed... Ik zweer het mijn tante had het goed, ik trouwens niet want ik zag het niet live<evil.

Het was de opdracht om te raden in welke Europese stad Uri Geller zich bevond en welk monument hij achter zich had liggen op de foto. Parijs en de Eifeltoren zijn de bekendste en dus is het logisch dat je daar aan gaat denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, dat van Vincent was echt nep. Dat "brandmerk" was gewoon een inkt-stempel :7

Hij zal vast weerde halve finale halen, vanwege Uri. Kijken wat er straks met The mask gaat gebeuren :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, dat van Vincent was echt nep. Dat "brandmerk" was gewoon een inkt-stempel :7

Hij zal vast weerde halve finale halen, vanwege Uri. Kijken wat er straks met The mask gaat gebeuren :puh:

Haha ja. Maar die kerel is toch best wel smerig, hij zit gewoon bloedzuigers zitten eten.

Dat van dokter geval, is eigenlijk ook nep. Kunnen ze toch gewoon van te voren afspreken? Al die getallen?

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, dat van Vincent was echt nep. Dat "brandmerk" was gewoon een inkt-stempel :7

Hij zal vast weerde halve finale halen, vanwege Uri. Kijken wat er straks met The mask gaat gebeuren :puh:

Haha ja. Maar die kerel is toch best wel smerig, hij zit gewoon bloedzuigers zitten eten.

Dat van dokter geval, is eigenlijk ook nep. Kunnen ze toch gewoon van te voren afspreken? Al die getallen?

Die blaastest ging volgens mij voor geen meter naar voren dus die stond al ingesteld, zal vast ook wel bij die hardloopmeter zijn.

Trouwens, die act met al die confetti klopte ook niet helemaal, want met licht kan je zo dat patroon op het toneel laten schijnen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er zitten genoeg dingen tussen die nep zijn. Ik zag dat blaasding ook niet naar voren gaan. En die hardloop meter, Patty stopte met rennen omdat hij op de 150 meter zat denk ik.

Haha, er rende net twee mensen het podium op die het masker van 'The Mask' eraf wouden trekken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die act met de Mask was ook weer nep.

Van te voren is gewoon afgesproken dat dikke Patty getal 2 niet moest kiezen.

En die bloedzuigers van Vincent waren gewoon worm snoepjes van de Lidl

wormen.jpg

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo'n gevoel dat het allemaal gespeelt is. Ze moeten gewoon mensen uit het publiek halen en niet van die mensen die zichzelf BN'ers noemen, want bijna niemand die daar altijd zit ken ik amper. Als ze mensen uit het publiek halen, is het ook veel leuker want ze weten niet wat er komt. Die mensen die zichzelf BN'ers noemen weten al van tevoren wat er gaat gebeuren, want ze zijn diegene die moeten assisteren bij de acts.

Ook ligt het gemiddelde IQ van de mensen die bij SBS werken ook onder het gemiddelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Die act met de Mask was ook weer nep.

Van te voren is gewoon afgesproken dat dikke Patty getal 2 niet moest kiezen.

En die bloedzuigers van Vincent waren gewoon worm snoepjes van de Lidl

wormen.jpg

Die acht van The Mask ziet er echt verschrikkelijk nep uit.

En die act van Yelle lukte niet waarschijnlijk niet zo'n goede mentalist dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...