Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

Vincent moet winnen. De rest vind ik gewoon saai en dat die Yelle dan keihard faalt. Gewoon allemaal nep, om meer kijkcijfers te krijgen. Ik vind het alleen leuk om die acts van Vincent even te kijken. De rest is saai, duurt lang, en je kunt bij elke act zo verzinnen hoe ze dat hebben gedaan. Ook dat dikke Patty met haar dikke reet moest opdrukken was gewoon hilarisch. Ook gewoon voor de kijkcijfers.

Ik vind het eigenlijk hartstikke nep, het zou leuker zijn als ze iets deden zonder het publiek op te lichten..

@Hierboven:

Uri is een Pedo. As usual..

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening over Vincent is verdeelt, Ook over de hele show is mijn mening verdeelt. Aan de ene kant denk ik van allemaal neppe zooi, Maar aan de andere kant vind ik het wel weer goed gedaan. Vincint ja. Raar mannetje, maar ze hebben hem toegelaten binnen de show en nu kraken ze (proberen) hem af. Hij is een beetje gek, Maar de dingen die hij doet. Doet hij toch wel goed

Uri Geller is in mijn ogen een aansteller, Omdat het ''zijn'' show is mag vincent geen bloedzuigers eten, omdat het vlees is. Toch krijg ik de neiging om voor de lol maar een mee te doen(niet dat ik iets speciaals kan) en dat ik even een lekker stukje biefstuk op het podium ga eten. We zijn niet in Uri geller ze geboorte land en dat vergeet hij even! Omdat hij geen vlees mag wil dat niet zeggen dat andere mensen dat ook niet mogen.

The Mask.

Spannend, maar ik heb het idee dat hij alles op gelukt speelt van de truc's die hij doet. Toch is hij aan de andere kant ook wel weer goed. En wat hij doet met ze masker. Dat is gewoon slim om stemmen te krijgen!!!

@ Hierboven.. Ja iedereen is gelijk pedofiel omdat hij een meisje van elf jaar goed vind? onzin.. stomme reactie trouwens gast.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor maar de meesten zitten allemaal de show af te kraken met hoe nep het is enz. maar waarom kijken jullie het dan ? :7 Als jullie het niet leuk vinden kijk dan gewoon niet en dan hoef je niet te zeuren. Ik kijk het gewoon en vind het nog leuk ook. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor maar de meesten zitten allemaal de show af te kraken met hoe nep het is enz. maar waarom kijken jullie het dan ? :7 Als jullie het niet leuk vinden kijk dan gewoon niet en dan hoef je niet te zeuren. Ik kijk het gewoon en vind het nog leuk ook. :Y

Het leuke is de trucs achterhalen :Y

Er is toch niks anders op tv :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weten jullie wel dat dat hele Uri Geller gebeuren eigenlijk alleen maar draait om Vincent en The Mask? In elke reclame hoor je allemaal verhalen over die twee, maar over de andere deelnemers hoor je helemaal niets. Eigenlijk zijn die andere deelnemers helemaal niet zo bekend. In elke reclame hoor je vanalles over Vincent, en The Mask. Ik weet zeker dat dat de enige twee namen die de kijkers zo weten. En misschien nog Yelle. Dat zijn eerlijk gezegd ook de enige drie die ik zo op kan noemen.

EDIT; Ik hoor net in de korte intro van Uri Geller dat Uri geen risico wil lopen, en The Mask zich MOET bekendmaken. Omdat de vorige keer die mannen het podium oprenden en het masker van zijn gezicht af wouden trekken. Ik ben benieuwd...:puh:

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor Vincent.

Maar volgens mij gaat gewoon Jelle/Yelle door omdat ze zo jong is zij wint zeker de finale. :duh:

Maar eigenlijk vind ik Uri Geller maar nep heb bewijs op Youtube gezien.

Maar ik vind het wel leuk. :)

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor Vincent.

Maar volgens mij gaat gewoon Jelle/Yelle door omdat ze zo jong is zij wint zeker de finale. :duh:

Maar eigenlijk vind ik Uri Geller maar nep heb bewijs op Youtube gezien.

Maar ik vind het wel leuk. :)

Nee, ik denk toch dat The Mask wint. Iedereen gaat namelijk op hem stemmen, omdat hij dan pas zijn masker af doet. Als hij de finale niet wint, doet hij niet zijn masker af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor Vincent.

Maar volgens mij gaat gewoon Jelle/Yelle door omdat ze zo jong is zij wint zeker de finale. :duh:

Maar eigenlijk vind ik Uri Geller maar nep heb bewijs op Youtube gezien.

Maar ik vind het wel leuk. :)

Nee, ik denk toch dat The Mask wint. Iedereen gaat namelijk op hem stemmen, omdat hij dan pas zijn masker af doet. Als hij de finale niet wint, doet hij niet zijn masker af.

Inderdaad, The Mask gaat winnen. Alleen vanwege zijn onbekende identiteit maakt die al veel meer kans dan de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...