Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

Ik hoop dat Vincent wint die is echt een geboren entertainer. :puh:

En hij is ook een Belg. :$

Ieder zijn mening, gast.

Ik vind het jammer dat die Jochem eruit is, zijn act van afgelopen vrijdag.. Achter alle acts had ik wel ideeen hoe de mentalist het deed. Maar hier moest die BN'er een vrouw uit het publiek halen, en ik denk dat je daar toch echt niemand mee kan oplichten, omdat die vent haar zelf uit het publiek heeft gehaald. Ik vraag me echt af hoe hij het dan heeft geflikt dat dezelfde namen op het bordje stonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

Even serieus mensen, dit gaat toch nergens over? Ik vind dit echt zo'n debiele entertainment show waar mensen naar kijken die hun verstand op IQ pinda zetten. Het is nep, niet grappig en niet leerzaam of boeiend :N

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje :7

Ik zie net dat er paar rare mensen buiten het studio zitten te zingen voor Vincent :cab:

Edit; ze spelen een deuntje uit mijn filmpje bij de tweede act van Vincent :7

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje :7

Ik zie net dat er paar rare mensen buiten het studio zitten te zingen voor Vincent :cab:

Edit; ze spelen een deuntje uit mijn filmpje bij de tweede act van Vincent :7

Ja die zijn een beetje gestoord alsof dat Vincent ervan weerhoud dat die stopt met die vieze dingen. En ik heb net de laatste act van The Mask gezien en de conclusie was dat die Hans Klok is maar zelf zegt die van niet :?

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje :7

Ik zie net dat er paar rare mensen buiten het studio zitten te zingen voor Vincent :cab:

Edit; ze spelen een deuntje uit mijn filmpje bij de tweede act van Vincent :7

Ja die zijn een beetje gestoord alsof dat Vincent ervan weerhoud dat die stopt met die vieze dingen. En ik heb net de laatste act van The Mask gezien en de conclusie was dat die Hans Klok is maar zelf zegt die van niet :?

Hans Klok heeft blond haar :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje :7

Ik zie net dat er paar rare mensen buiten het studio zitten te zingen voor Vincent :cab:

Edit; ze spelen een deuntje uit mijn filmpje bij de tweede act van Vincent :7

Ja die zijn een beetje gestoord alsof dat Vincent ervan weerhoud dat die stopt met die vieze dingen. En ik heb net de laatste act van The Mask gezien en de conclusie was dat die Hans Klok is maar zelf zegt die van niet :?

Hans Klok heeft blond haar :7

(In de spoiler staat wie The Mask is, wie dat nog niet wil weten, moet dat niet lezen;) Ja, en het is Hayashi[/font] Die heeft kort haar. Ooit gehoord van een pruik? :puh:

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond deze uri Geller hartsike fake (was de 1e ook al maarja xD)

Ik vind het een beetje raar.

Vorige seizoen was er toch ook de nieuwe Uri Geller?

Als het goed is moet er dan een nieuwe Uri Geller zijn.

Maar nu is de tweede seizoen ook al afgelopen.

Nu zijn er 2 nieuwe Uri Gellers, terwijl er maar 1 nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje :7

Ik zie net dat er paar rare mensen buiten het studio zitten te zingen voor Vincent :cab:

Edit; ze spelen een deuntje uit mijn filmpje bij de tweede act van Vincent :7

Ja die zijn een beetje gestoord alsof dat Vincent ervan weerhoud dat die stopt met die vieze dingen. En ik heb net de laatste act van The Mask gezien en de conclusie was dat die Hans Klok is maar zelf zegt die van niet :?

Hans Klok heeft blond haar :7

Hij zou zijn haar kunnen verven maar weten nu toch al dat het Hayashi is.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien wie de mask was, Vind het wel een leuk programma en iedereen kijkt er tegen aan met zijn of haar mening. Ieder voor zich dus. Denk niet dat er nog een seizoen gaat komen, maar we will see

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist het! Het was Hayasi dat kon je zien aan die ogen die je door te masker kon zien. En ja ik had gelijk Yelle wint. :( Verder was ik voor The mask en Vincent. Hayasi was ik ook voor vorig jaar. Verder was het een leuke programma en volgens mij gaat dit topic zo sluiten omdat het voorbij is. Verder wist ik het niet dat het de finale was maar de halve finale dacht ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...