Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

Ik wist het! Het was Hayasi dat kon je zien aan die ogen die je door te masker kon zien. En ja ik had gelijk Yelle wint. :( Verder was ik voor The mask en Vincent. Hayasi was ik ook voor vorig jaar. Verder was het een leuke programma en volgens mij gaat dit topic zo sluiten omdat het voorbij is. Verder wist ik het niet dat het de finale was maar de halve finale dacht ik

Hoe kun je nou zien via de ogen dat het die Hayasi was? Hij had een soort spul bij z'n ogen en een pruik op dus niemand kon weten dat het die chinees zou zijn. Maarja, dit programma is ook weer voorbij laten we er over ophouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een beetje van die Chinese ogen. En die Masker zelf had ook ogen in een Chinese vorm.

ja inderdaad, ook kon je het zien aan de acts die hij uitvoerden. Het was zowat allemaal met zwaarden en al dat andere chinees gedoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een beetje van die Chinese ogen. En die Masker zelf had ook ogen in een Chinese vorm.

ja inderdaad, ook kon je het zien aan de acts die hij uitvoerden. Het was zowat allemaal met zwaarden en al dat andere chinees gedoe.

De acts van The Mask waren over het algemeen met een grote hamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een beetje van die Chinese ogen. En die Masker zelf had ook ogen in een Chinese vorm.

ja inderdaad, ook kon je het zien aan de acts die hij uitvoerden. Het was zowat allemaal met zwaarden en al dat andere chinees gedoe.

De acts van The Mask waren over het algemeen met een grote hamer.

Oftewel weer een wapen waarmee die zijn acts deed dus inplaats van een zwaard was het dit keer een hamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het deze week serieus voor de eerste keer echt gezien, maar al wel veel stukjes ervan. Je kon echt niet zien dat die gast onder dat masker zat, want hij gebruikte kleurlenzen en andere dingen om de stukjes die je wél kon zien te verbergen/veranderen.

Ik verander even de topictitel, want ik heb werkelijk waar een HEKEL aan "het grote .... topic"'s.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een beetje van die Chinese ogen. En die Masker zelf had ook ogen in een Chinese vorm.

Dat zeg je nu alleen omdat je weet dat het Hayashi is...

Dit was algemeen bekent als je eens keek naar een zoom in op zijn hoofd. Ik bedoel 20e hoofd.

Hij had nog 19 maskers onder die grote zilveren zitten namelijk :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...