Wesley Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dit lijkt me allemaal zeker nep, ga er dus ook niet naar kijken..Hij kent vast veel handige trucjes, dan denken mensen meteen dat hij een gave heeft. Owja? Hoe verklaar je dan dat hij zomaar lepels kan buigen? En dat hij Horloges kan laten werken e.d. Terwijl jij thuis achter de TV zit kan hij jou horloge repareren, of je lepel van de TV laten vallen.. Eén ding is gewoon zeker, die kerel is bijzonder. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 bij ons ligt de lepel nog steeds oop de tv ^_^ Reageren
PuffDawg Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 de show is gewoon doorgestoken kaart, dat Geller bijzonder is ontken ik ook niet, maar die gasten die bij SBS verschijnen zijn dezelfde op de TV Zender Pro Sieben een week geleden. Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Bij ons bleven de lepels op de tv liggen. Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat we niet sirieus mededen en somigge mensen het belachelijk maakten. Ja het was veel te druk bij ons En het zou alleen werken als we het zelf deden. Eerst zien dan verbazen(helaas). Reageren
K.O. Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Of het nou fake of echt is, (ik gok fake,) die gast is echt irritant. Hij vind zichzelf echt helemaal geweldig en zo gedraagt hij zich ook. Ze zouden hem moeten nomineren voor de 'Biggest Douche of the Universe'-award, hij heeft ongeveer dezelfde kwaliteiten als die gast uit de Southpark-aflevering waarnaar ik nu refereer. Ik zit zoooo te wachten op het moment dat ie opgepakt wordt omdat eindelijk bewezen wordt dat alles doorgestoken kaart is. Of misschien wordt ie wel in 't gesticht gezet ofzo met z'n aliens. We hebben thuis niet meegedaan (en ook niet gekeken), maar ik ben toch benieuwd bij hoeveel mensen zo'n lepel dan ook echt buigt. Het is namelijk altijd weer dat je hoort dat iemand van iemand gehoord zou hebben dat hij weer via via gehoord had, dat... etc. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zag je gister die man met dat mes? Vet!!! Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zelf vond ik die Gothic met van die galgen wel goed, hoe dan ook ik heb het geprobeerd met een lepel en jawel het lukte niet. Toch denk ik dat het aan mij ligt, ik geloof niet zoveel in die paranormale dingen en vandara dat de dingen die ik probeer dan ook niet werken.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Nou, ik geloof het zeker wel hoor. Die lepel vloog twee meter de lucht in en landde bovenop mijn telefoon waar nu een dikke Barst in het scherm zit. Die meneer Geller kan binnenkort zeker een schadeclaim van mij verwachten. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Nou, ik geloof het zeker wel hoor. Die lepel vloog twee meter de lucht in en landde bovenop mijn telefoon waar nu een dikke Barst in het scherm zit. Die meneer Geller kan binnenkort zeker een schadeclaim van mij verwachten. Ik snap ook niet waarom ze het nou op Tv uitzenden. Bij ons zijn alle lampen kapot gesprongen... Bewerkt: 27 januari 2008 door Cabyon Reageren
joppie Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Ik heb ook zitten kijken, ik deed het bij de broodrooster... en raad 's! Hij deed het weer! net als die dag ervoor... Bewerkt: 28 januari 2008 door joppie Reageren
David22 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Potjandoppie, was ik er net in geslaagd dat plastic kreng dat mijn zusje had gekregen van mijn oma dat midden in de nacht altijd die kutgeluiden maakt te slopen, werkt hij weer dankzijn mr. Geller... Reageren
Twankala Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Nou, ik geloof het zeker wel hoor. Die lepel vloog twee meter de lucht in en landde bovenop mijn telefoon waar nu een dikke Barst in het scherm zit. Die meneer Geller kan binnenkort zeker een schadeclaim van mij verwachten. Zoiets is volgens mij al eerder gebeurt. Toen zei een vrouw dat er iets in haar lichaam was geknapt, inplaats van de lepel. Hele rechtzaak en alles erbij! Bij mij thuis gebeurde ook iets raars. We waren naar die show aan het kijken, en toen ineens ging. De Telefoon[/font]. Ontopic: Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. Ik geloof wel degelijk dat sommige mensen rare dingen kunnen, die normale mensen niet kunnen. De Big Benn stilzetten is misschien wat overdreven, maar bij magneten heb je bijvoorbeeld ook een kracht tussen hun die je niet ziet. Misschien heb je zoiets ook wel met mensen... Maar ik denk dat het meeste van die show meer goochelaarij is. Reageren
K.O. Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (...)maar bij magneten heb je bijvoorbeeld ook een kracht tussen hun die je niet ziet. Misschien heb je zoiets ook wel met mensen... Maar ik denk dat het meeste van die show meer goochelaarij is. Het enige verschil is echter dat magnetische velden geheel natuurkundig verklaarbaar zijn, en Dhr. Geller níet. Eigenlijk wel jammer dat ik niet mee heb gedaan, nu ik mensen hier allemaal iets hoor verzinnen. Ben toch wel nieuwsgierig. Ik bedoel, de hele wereld voor de gek houden zou wel een prestatie zijn... Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ja, dat was dan de show, dat kan redelijk fake zijn. Die mensen waarbij thuis wat gebeurt was tijdens die show, kunnen gewoon medewerkers geweest zijn. Het grootste gedeelte lijkt me idd fake. Maar hoe zit dat dan met die lepels? Ik kan ze echt niet buigen vanuit mijn gedachtes. Zou iemand me dit willen verklaren? OF: Misschien zijn het gwn fake lepels, net zoals er bij de goochelarij fake messen zijn. (Je weet toch? Dat ze hun arm zogenaamd doorsnijden), Apple-Mac Reageren
K.O. Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik hoorde gisteren van iemand, die het programma wel had bekeken, wat er allemaal gebeurd was, en het viel me op dat Patty Brard opvallend vaak de "lieftallige assistente" ( ) was. Is de kans niet ontzettend groot dat zij vantevoren al vanalles wist? (Nog een geluk dat ze het heeft kunnen onthouden, met haar brein, maar dat even terzijde ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.