Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

Ik hoorde gisteren van iemand, die het programma wel had bekeken, wat er allemaal gebeurd was, en het viel me op dat Patty Brard opvallend vaak de "lieftallige assistente" ( :schater: ) was. Is de kans niet ontzettend groot dat zij vantevoren al vanalles wist?

(Nog een geluk dat ze het heeft kunnen onthouden, met haar brein, maar dat even terzijde :7 )

Ja natuurlijk wist ze alles... :Y

Als iemand zegt 1, 2, 3, en iemand anders zget (in dit geval) AU!... nou das is het voor mij al allemaal flauwekul...

Maar.. 'wíllen' we wel een nieuwe uri geller?? :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

uri is op tv en de test begint. Nu is er reclame. Ik kies voor Patty. Post of het werkt

EDIT: WAT IS DIT ONGELOFELIJK! Ik had patty gekozen, en DIE was het ook!

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 punten uit de show die mij dergelijk (niet) bevallen. Aan de ene kant vond ik het geweldig om te zien. Maar aan de andere kant is het een familie show.

Maar omdat terzijde te houden. Er waren drie acts die mij bevielen. Laat ik beginnen met de act waar een jongen zijn hart liet stoppen. Dat was en echt zielsraar, en levensgevaarlijk! Zeker omdat niet iedereen het lef heeft om zich eigen te laten stikken. Super gewoon!

Daarna vond de act plaats dat 1 jongen geblinddoekt op een kruk ging zitten, en de 2de jongen de zaal in ging! De 2de jongen liet mensen iets uit hun zak halen ( iets aparts/geks) daarna kon de geblinddoekte jongen het perfect opnoemen! Ook dat was heel bizar!

Later volgde act drie plaats. Een man had 3 wapens bij. Hij lade er een met echte kogels. Daarna haalde hij 3 mensen uit het plubliek en liet ze een wapen kiezen. Een ging op een blazoen schieten (daar zou de echte kogel in zitten) en de andere 2 zouden op hem richten. Daarna telde hij af vanaf 5 naar 0. Op tel twee brak hij het af, en liet 2 kandidaten wisselen. Dat was maar goed ook want naar weer 5 tellen schoot de kandidaat die eerst naar hem stond op het blazoen!

Ik vind het verders een leuk programma. Alleen sommige mensen die bellen komen met onmogelijke verhalen. Die vaak verzonnen zullen zijn, dat vind ik wel jammer!

2rz78yupa0.jpg

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon allemaal trucage netzoals bij illusionisten, die hebben ook acts waarvan je denkt "hoe doen ze het?". Enig verschil is dat illusionisten gewoon toegeven dat het allemaal trucage is en mensens zoals Uri Geller een heel lul verhaal gaan ophangen dat van geen kanten klopt. Het mooiste vond ik het filmpje waar een kind Patty aanwees (wat het voor moest stellen wist ik niet, ik zapte er toevallig langs) het mooie was alleen dat er zonlicht uit de raam naar binnenviel en laat het nou 's avonds uitgezonden worden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter verduidelijking,

de lepel valt af van de tv doordat het vaak plasma schermen zijn en de trilling. De beste combie en hij dondert!

en de klok loopt mede door de warmte van je hand. Verder weet ik ook niet hoe hij het doet, maar je hoort alleen verhalen dat de klokken weer gingen lopen maar nooit verhalen waarbij het echt niet lukte. Die zijn er genoeg zal ik je vertellen!

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er vreemd uit mar er zal wel een trucje agter zitten dat wee ik zkr.

Dat mag wel duidelijk zijn ja..het blijven illusionisten, maar daarom is het niet minder indrukwekkend!

Ik vond het een erg interessante show gisteravond, en vooral Vieth Than's optreden (Waarin hij zijn hart stil zette) heeft mij erg weten te boeien.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zelf vond ik de 2 vrienden het beste. Hij ging op het laatst nog midden in het publiek staan zodat iedereen kon zien dat hij geen zendertje had. Ik denk dat het gewoon helemaal echt is, zodra iemand ziet dat hij een zendertje in heeft word het doorgelekt naar buiten. Weet je wel hoeveel mensen aan zo'n productie als deze meewerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon allemaal trucage netzoals bij illusionisten, die hebben ook acts waarvan je denkt "hoe doen ze het?". Enig verschil is dat illusionisten gewoon toegeven dat het allemaal trucage is en mensens zoals Uri Geller een heel lul verhaal gaan ophangen dat van geen kanten klopt.
Sooooo true!!! Echt een irritante gast die zichzelf bijzonder wil maken door verhalen op te hangen over aliens. Het ergste is dat er nog mensen in geloven ook. Net zoiets als "Char, het medium". Ik bedoel, hoe klein is de kans dat er níemand in de zaal zit die iemand kent waarvan de naam met een P begint...
Link to comment
Delen op andere websites

Die Emiel en Rob duo is 100% nep: Eerder gaven deze twee heren een optreden bij Jensen, met exact dezelfde show. Daarin hadden ze bekend dat het een truc was, en niet echt. Kijk eens aan: Als hun zelf bekennen met een truc die bijna niet van echt te onderscheiden is, hoe zit het dan welniet met derest...

Link to comment
Delen op andere websites

Die ene truck van een getal in je hoofd hebben en dan de uiteindelijk patty aanwijzen was gewoon een wiskundig truckje. ten slotte moest je eerst je eigen gekozen getal heen en dan gelijk weer terug waardoor iedereen op de zelfde stond. :puh: En dat je een ster moest onthouden voor de reclame daar kwam hij niet eens meer op terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...