Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

Die Emiel en Rob duo is 100% nep: Eerder gaven deze twee heren een optreden bij Jensen, met exact dezelfde show. Daarin hadden ze bekend dat het een truc was, en niet echt. Kijk eens aan: Als hun zelf bekennen met een truc die bijna niet van echt te onderscheiden is, hoe zit het dan welniet met derest...

Idd, dat heb ik ook nog gezien.

Ik geloof van die hele show eigenlijk vrij weinig.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

Ik vind het heel leuk om te zien hoe mensen met gaves dingen doen waarvan je zou denken dat het niet kan.

Ik geloof er alleen helemaal niks van:

Ik had dus een lepel op de tv gelegd en een kapot horloge.

Geen lepel die van de tv sprong en het horloge was nog net zo kapot als altijd.

Laatst moest je een nummer in je hoofd halen door je hand op het tv-scherm te leggen tegen de hand van Uri.

Het nummer dat ik had was fout en ik kreeg last van mijn hand door de straling/energie/whatever die van de tv afkomt.

Er is geen enkel bewijs dat het echt is wat er op de tv gebeurd.

Het lijkt allemaal heel echt maar het kan niet bewezen worden.

Dit wil niet zeggen dat ik niet geloof dat er bovennatuurlijke dingen zijn!

Ik geloof wel degelijk dat het misschien mogelijk is om dingen te doen zoals de kandidaten van het programma presteren.

Mijn bewijs is 1 zin: Heel het leven is bovennatuurlijk.

Namelijk niemand heeft nog uitgevonden hoe bewustzijn en denken precies werkt.

Voor mij is dat even bijzonder als het buigen van een lepen of het aanvoelen van gevaar.

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe uri geller gevonden!

Klik hier om het filmpje te zien

Dat is erg nep met die schuifdeuren kan ik ook wel timen bij die auto zit gewoon iemand in de auto die het raam dicht doet. Ik bedoel niet dat het nep is bij ons ging de tafel shudden(een klein beetje) maar toch het is wat.

Dat is zeker nep, iedereen kan een schuifdeur openen als iemand bijna ertegen aan loopt :duh:

Geloof die shit niet,

Alien, iedereen zegt dat een alien 2 grote zwarte ogen heeft, miss heeft ie er wel 4 kleine gele ogen en is ie pimpelpaars als huidskleur en lijkt ie verdacht veel op een teletubbie.

Weirde zooi allemaal.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zeker nep, iedereen kan een schuifdeur openen als iemand bijna ertegen aan loopt :duh:

Haha dacht je werkelijk dat het filmpje echt was, het is als grap bedoeld.

Ontopic: Ik heb wel een horloge op mijn tv gezet maar dat was in de periode dat Uri te gast was bij Jensen. Hij deed het overigens niet. Ook probeerde ik gisteravond de tafel te laten bewegen in mijn huiskamer. Ook dit lukte niet en m'n zus die lachde me maar uit :puh:

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zeker nep, iedereen kan een schuifdeur openen als iemand bijna ertegen aan loopt :duh:

Haha dacht je werkelijk dat het filmpje echt was, het is als grap bedoeld.

Ontopic: Ik heb wel een horloge op mijn tv gezet maar dat was in de periode dat Uri te gast was bij Jensen. Hij deed het overigens niet. Ook probeerde ik gisteravond de tafel te laten bewegen in mijn huiskamer. Ook dit lukte niet en m'n zus die lachde me maar uit :puh:

Je hebt geluk als de lepel valt dus dat gebeurt denk ik weinig. Bij ons lukte het trucje met de tafel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe uri geller gevonden!

Klik hier om het filmpje te zien

Dat filmpje is echt geniaal! :schater:

Dat is zeker nep, iedereen kan een schuifdeur openen als iemand bijna ertegen aan loopt :duh:

Haha dacht je werkelijk dat het filmpje echt was, het is als grap bedoeld.

Ontopic: Ik heb wel een horloge op mijn tv gezet maar dat was in de periode dat Uri te gast was bij Jensen. Hij deed het overigens niet. Ook probeerde ik gisteravond de tafel te laten bewegen in mijn huiskamer. Ook dit lukte niet en m'n zus die lachde me maar uit :puh:

Het lukte mischien niet omdat jensen niet live word uitgezonden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Of lukte het niet omdat Geller ook maar een goochelaartje is? Die gast heeft gewoon te weinig aandacht gekregen van zijn ouders in z'n jeugd, waardoor zich nu met een truc belangrijker wil laten lijken dan dat hij is. Hans Klok geeft tenminste gewoon toe dat het trucs zijn. Uri Geller is gewoon veel te arrogant.

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter verduidelijking,

de lepel valt af van de tv doordat het vaak plasma schermen zijn en de trilling. De beste combie en hij dondert!

en de klok loopt mede door de warmte van je hand. Verder weet ik ook niet hoe hij het doet, maar je hoort alleen verhalen dat de klokken weer gingen lopen maar nooit verhalen waarbij het echt niet lukte. Die zijn er genoeg zal ik je vertellen!

Bij ons viel de lepel van de tv en we hebben geen plasma we hebben hem er ver achtergelegt en natuurlijk hij valt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een oplichter, ik moest een lepel pakken en buigen, en het werkte niet eens.

Apple-Mac

Inderdaad, ik probeer elke week de trucjes en ook deze lukte me niet. Ik vind het ook erg lastig als de hij op de televisie vertelt wat je moet doen maar je je ook moet concentreren op de lepel. Ook deed ik het na de uitzending maar tevergeefs.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een oplichter, ik moest een lepel pakken en buigen, en het werkte niet eens.

Apple-Mac

Inderdaad, ik probeer elke week de trucjes en ook deze lukte me niet. Ik vind het ook erg lastig als de hij op de televisie vertelt wat je moet doen maar je je ook moet concentreren op de lepel. Ook deed ik het na de uitzending maar tevergeefs.

Ik dacht dit keer laat k het ook eens proberen maar ik vond het erg onduidelijk wat je nou moest doen, eerst zei hij iets over leg je lepel op de TV en toen moest je hem opeens in je hand houden en "Buig" zeggen (M'n kat keek me heel raar aan maar er gebeurde niks..) en op het eind zei hij weer "Als je verhalen hebt over lepels die van de TV af vliegen, bel ons", maar we moesten die lepel toch in de hand houden..?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...