Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

Ik heb het gister gekeken, ik vind het maar niks al dat geschreeuw van Patty.

Jij zou in zo'n situatie ook schreeuwen hoor... :7

Maar ik vraag me toch af, bij hoeveel mensen dat 'lepel buigen' gewerkt heeft.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

Wat een onzin zeg.. En dan Paty erbij! :7

Waarom moeten ze een nieuwe Uri Geller hebben? Raak de oude op ofzo (:puh:) Dan ga je toch niet zomaar je naam weg geven, ieder heeft zijn eigen kunsten. Afijn, allemaal nep. :Y

Ik ga maar eens een lepel op de tv leggen en dan keihard in de tv duwen zodat de tv kapot is. Even Uri Geller aanklagen wegens openbare orde in gevaar brengen. Ben ik zo rijk mee! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gister gekeken, ik vind het maar niks al dat geschreeuw van Patty.

Jij zou in zo'n situatie ook schreeuwen hoor... :7

Maar ik vraag me toch af, bij hoeveel mensen dat 'lepel buigen' gewerkt heeft.

Apple-Mac

Bij mij heeft het gewerkt ^_^ Ik snapte er niks van maar hij begon opeens gewoon te buigen :Y Me moeder ook weer blij want haar lepel was naar de klote :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wraaak is vreed maar ik vind sommige dingen overduidelijk NEP! 1,2,3 BUIG En er gebeurde niks :( maar waarom zit patty daar altijd van de eerste tot nu :?

Omdat mensen het misschien leuk vinden om naar haar histerische reacties te kijken, en daarom zij als 'kijkcijferkanon' gebruikt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wraaak is vreed maar ik vind sommige dingen overduidelijk NEP! 1,2,3 BUIG En er gebeurde niks :( maar waarom zit patty daar altijd van de eerste tot nu :?

Omdat mensen het misschien leuk vinden om naar haar histerische reacties te kijken, en daarom zij als 'kijkcijferkanon' gebruikt wordt.

Weet jij hoe fucking goed zij hier voor betaalt krijgt? Dat is niet normaal man, iedereen kickt uit naar haar. Zeker met haar superkomkommers.

Ik baal er wel van dat viet er uit is, ik vond hem wel goed met die zak over zijn kop. Maar ik ben wel blij dat die twee jongens er weer inzitten, die vind ik wel goed!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Uri Geller was vanavond aan, reden genoeg om het topic; even te bumpen dus.

Update:

Uiteraard weer een spannende avond. Hyashi kwam erg komisch over. Hij deed geen bloedstollende acts maar hij deed wat kaart trucjes. Toch was het ook deze keer erg spannend en het was gewoon niet te verklaren.

Rob en Emiel deden een gevaarlijke act. Emiel klom in een kist met water en hij werd op slot gezet. Uiteraard kon hij niet ademen en de kist kon alleen met een sleutel open. Er waren maar liefst 200 verschillende sleutels en één van de beroemdheden moest er snel een sleutel uit graaien die naar haar gevoel de kist open kon maken. Deze truc lukte en ze krijgen immuniteit.

Ramana zette iemand onder hypnose en deed daar uiteraard wat trucjes mee. Erg indrukwekkend.

Rinke deed het helaas wat minder goed en werd er uit gestemd. Toch was het een goede act waarbij hij de drie beroemdheden ongeveer dezelfde tekening liet tekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

WINNAAR BEKEND!

---Ramana---[/font] is de winnaar met 37,7 procent.

Op de tweede plaats staat --Hayashi---[/font] met 37,5 procent (zelf uitgerekend).

Op de laatste plaats staan Rob en Emiel[/font] met 24,8 procent.

PS: Ik heb het even in spoilers gezet.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...