Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

ik vond hayashi wel het best

maar die rob en emiel :duh:

dat waren oplichters met dat wat staat er op het briefje e700 etc

dat is pas nep :Y

Oooh ik kan toveren met ene cam en beeldscherm in mijn blinddoek[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

ik vond hayashi wel het best

maar die rob en emiel :duh:

dat waren oplichters met dat wat staat er op het briefje e700 etc

dat is pas nep :Y

Oooh ik kan toveren met ene cam en beeldscherm in mijn blinddoek[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond hayashi wel het best

maar die rob en emiel :duh:

dat waren oplichters met dat wat staat er op het briefje e700 etc

dat is pas nep :Y

Oooh ik kan toveren met ene cam en beeldscherm in mijn blinddoek[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Heb zo nu en dan eens gekeken en op het laatst helemaal het is echt geweldig en fantastische spannend, nou ik geloof er wel in op zich wat een spanning het is echt te snijden gewoon.

Het is gevaarlijk sommige dingen dat ze het ook nog gewoon uitzenden zeg er kijken ook kids naar, maar het komt telkens goed.

Je ziet telkens andere bn-ers maar patty komt telkens terug komt vast omdat bij haar best geloofwaardig overkomt, ze staat stevig op de grond, heb echt het idee dat ze op instorten staat na dit.

Ik had gehoop dat hyashi zou winnen is m'n favo, en na dit alles gezien te hebben geloof ik er wel in.

Je kunt zeggen dit is nep maar heel veel van die dingen kan je echt niet zomaar doen. :duh:

maar mensen die filmpjes en berichten stuurden overdreven hier en daar wel wat, zoals iemand op een stoel op tillen zie je 4 of 2 gastjes het doen natuurlijk krijg je het dan van de grond slimmeriken :duh:

En met die tafels het leek me toch dat ze het zelf duwden maar dan heb je patty weer en had me twijfels.

Ken wel iemand die het gelukt is met een lepel...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

De nieuwe Uri Geller is opzicht best leuk.

Maar inderdaad, die Patty verpest het eigenlijk een beetje. En om nog maar te zwijgen over al die reclames en van die "nu al spraakmakend, iedereen zit aan de buis gekluisterd" voorstukjes van SBS6 voor programma's die pas over 2 weken te zien zijn.

TIP: Bekijk de aflevering een dag later op SBS6.nl bij uitzending gemist. Dan heb je geen reclames! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich vond ik dit programma wel grappig met Patty Brad. Maar nu het weer binnenkort op TV zal verschijnen vind ik het zwaar uitgemolken. Deze keer zal Patty het programma gaan presenteren en daar zit ik niet echt op te wachten. Kortom, het zal toch allemaal weer op hetzelfde neerkomen dus ga ik het niet kijken. Misschien 1 show maar dat betwijfel ik nog. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zo slecht. Kan er niet tegen dat mensen zo naïef zijn om daar in te geloven. En die Patty Brad is helemaal achterlijk. Lelijke trol...

Tja, of er nepperds tussen zitten dat weet je natuurlijk maar nooit, maar wat er gebeurt kan wel echt!

In ieder geval vind ik het ook ontzettend jammer dat die achterlijke Patty de show overneemt.

Ze kan beter dat shownieuws doen, da's meer iets voor haar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...