Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

De zoekfunctie gebruiken doet wonderen.

Uiteraard heb ik twijfels bij de 'toverkunsten' van Uri en zijn opvolgers, maar dat neemt niet weg dat ik het geen grappig programma vind. Ik zal ongetwijfeld wel even een kijkje nemen zo nu en dan. Altijd wel grappig hoe bijvoorbeeld Patty reageert in sommige gevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch wel dat de meeste dingen echt zijn. Maar er zitten toch een aantal tussen die gewoon niet uit kunnen zijn. Btw, ik vind die Patty ook maar niks hoor. Presentator? Helemaal niks, daar is ze volgens mij niet eens slim genoeg voor, aangezien ze niet weer in welk werelddeel Senegal ligt (was laatst met een quiz aan haar gevraagd volgens mij).

Wat wel grappig was vorig seizoen, is dat met die bijl :puh: Die Patty sloeg mis. Zal pijnlijk zijn geweest voor die persoon :puh: Maar goed. Ik ben benieuwt wat er dit seizoen gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Had even gekeken vond er niks aan. vond het zielig voor dat meisje met die vader. lijkt net of die vader allemaal macht over haar heeft en dat zij gewoon allerlei trucjes moet doen. Ik weet niet of jullie het gezien hadden. Maar hoe die vader steeds dat kind op zo een mysterieze toon aanmoedigde en zo achter haar stond met de handen op haar schouder. een zeer aparte famillie al zeg ik het zelf. Het was trouwens die trucje met die potlood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch wel dat de meeste dingen echt zijn. Maar er zitten toch een aantal tussen die gewoon niet uit kunnen zijn. Btw, ik vind die Patty ook maar niks hoor. Presentator? Helemaal niks, daar is ze volgens mij niet eens slim genoeg voor, aangezien ze niet weer in welk werelddeel Senegal ligt (was laatst met een quiz aan haar gevraagd volgens mij).

Wat wel grappig was vorig seizoen, is dat met die bijl :puh: Die Patty sloeg mis. Zal pijnlijk zijn geweest voor die persoon :puh: Maar goed. Ik ben benieuwt wat er dit seizoen gaat gebeuren.

Bedoel je die Hayashi, of hoe schrijf je dat?

In dat geval vind ik het zijn eigen domme schuld om zo'n heftig zwaard aan die Patty te geven.

Gelukkig vond Hayashi dat zelf ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Had even gekeken vond er niks aan. vond het zielig voor dat meisje met die vader. lijkt net of die vader allemaal macht over haar heeft en dat zij gewoon allerlei trucjes moet doen. Ik weet niet of jullie het gezien hadden. Maar hoe die vader steeds dat kind op zo een mysterieze toon aanmoedigde en zo achter haar stond met de handen op haar schouder. een zeer aparte famillie al zeg ik het zelf. Het was trouwens die trucje met die potlood.

Met die potlood heb ik ook gezien en ik vind dat je wel gelijk hebt met je post. Die vader hangt er echt bovenop en het lijkt net alsof die vader voor haar praat en dat ze zelf geen persoon is of zoiets. Inderdaad een beetje raar dus vind ik maar als ik daar zou staan zou ik juist graag willen dat iemand het woord van me overnam. Lijkt me niks om daar te staan en dat vind zij waarschijnlijk ook zo dus misschien helemaal niet zo raar als je erbij nadenkt. Ze is tenslotte nog maar 12 dacht ik te menen.

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch wel dat de meeste dingen echt zijn. Maar er zitten toch een aantal tussen die gewoon niet uit kunnen zijn. Btw, ik vind die Patty ook maar niks hoor. Presentator? Helemaal niks, daar is ze volgens mij niet eens slim genoeg voor, aangezien ze niet weer in welk werelddeel Senegal ligt (was laatst met een quiz aan haar gevraagd volgens mij).

Wat wel grappig was vorig seizoen, is dat met die bijl :puh: Die Patty sloeg mis. Zal pijnlijk zijn geweest voor die persoon :puh: Maar goed. Ik ben benieuwt wat er dit seizoen gaat gebeuren.

bijl? dat was toch echt een "ninjazwaard/katana" wat overigens verschrikkelijk bot was, als het een echte was geweest was die dwars door de buik gegaan.

ot: het is gewoon een grote grap allemaal, 100% zeker dat Uri geller dit allemaal niet na kan doen in zeg maar, op straat of voor je neus zonder duizend camera's en andere dingen erbij die even fijn het beeld manipuleren :)

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was het te fake de laatste 3 ofzo.

Een met die gloeilamp. 'Dit een normale gloeilamp. Kijk maar even'. Die ander: 'Ja, dat klopt. Heel normaal allemaal'. Hij dan weer 'Nou een lamp hoort altijd in een (ook normale natuurlijk, maar die laat ie niet controleren) fitting.

Mijn gedachte was toen: HEY ER KLOPT HIER IETS NIET????

De man met de benzine. Laaste 2 jerrycans, 'OH STOP, WE DOEN HET FOUT OMFG!@!#@%#Q@!~! 'De halve jerrycan wat benzine zou moeten zijn was al over hem gegoten, de rest ging nu over (waar natuurlijk nog helemaal NIKS meegedaan was) vogelverschrikker. Die gast zou sowieso dood moeten branden denk ik door die halve jerrycan. Alleen als het water zou zijn, dan weet ik niet of de vogelverschrikker zou branden. Althans die dikke drol had dan waarschijnlijk iets met zijn klepjes gedaan, boeit niet. Hij was zo fake als mijn zijkant! :/

Dikke drollen mensen, net als de vorige winnaar. Flikker toch op zeg. Het enigste wat ik leuk vind zijn de geweldige verhalen hoe ze de gaves hebben ontdekt, en hebben gekregen. 'Ja ik werd door de bliksem geraakt, en toen ik mijn vrienden aanraakte, voelde ze allemaal schokjes.' 'Ja, wees maar niet bang hoor, ik ben nu ongeladen.'

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

't Is wel leuke entertainment maar het is gewoon drie keer fake. FAKE, FAKE en nog eens fake. Trouwens mijn broer studeert geneeskunde, en zo een vak ga je toch niet gebruiken om een act om iemand live in Keulen in een studio te opereren? (Overigens was dat ook denk ik fake, omdat hij zijn hand steeds ervoor hield)

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...