Jump to content

Uri Geller


Apple-Mac

Recommended Posts

't Is wel leuke entertainment maar het is gewoon drie keer fake. FAKE, FAKE en nog eens fake. Trouwens mijn broer studeert geneeskunde, en zo een vak ga je toch niet gebruiken om een act om iemand live in Keulen in een studio te opereren? (Overigens was dat ook denk ik fake, omdat hij zijn hand steeds ervoor hield)

In de watjes zat een bloedcapsule.

Hij kneep erin en zo kwam er bloed uit.

En op het laatst deed hij alleen een pleistertje erop.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    24

  • GTA-The-Best

    15

  • Jay;

    10

  • The Hulk

    10

't Is wel leuke entertainment maar het is gewoon drie keer fake. FAKE, FAKE en nog eens fake. Trouwens mijn broer studeert geneeskunde, en zo een vak ga je toch niet gebruiken om een act om iemand live in Keulen in een studio te opereren? (Overigens was dat ook denk ik fake, omdat hij zijn hand steeds ervoor hield)

In de watjes zat een bloedcapsule.

Hij kneep erin en zo kwam er bloed uit.

En op het laatst deed hij alleen een pleistertje erop.

Ik had dat ook wel in de gaten. Je had die gezichten eens moeten zien van die mensen in het publiek. Ze dachten gewoon dat hij echt in haar buik ging snijden. En dan is ook nog de vraag hoe komt hy aan dat briefje? Ik vondt die Cristiaan wel een van de besten, maar het leek aan de ene kant wel een beetje nep. Ik vondt die ene met die benzine wel erg slecht.

Mvg, :puh:

Liberty-city10

Link to comment
Delen op andere websites

Die act met benzine was echt lelijk, hij rook dat ie benzine over zich heen kreeg. Gaat ie snel wisselen.. Naja, het zuigt vind ik. Zeker met (alweer) Patty brads, echt een stom wijf. Maar oké, daar doorheen vond ik het zomaar ah..

Link to comment
Delen op andere websites

1.1 miljoen kijkers gisteravond opgelicht.

DIT IS DE NIEUWE URI GELLER

klik op het filmpje om te zien hoe nep uri geller is.

Ik denk dat ik me maar ff ga aanmelden voor de nieuwe Uri Geller.:puh:

Die vent was goed bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vorige jaar min of meer gekeken en had gehoopt dat Hayashi zou winnen. Ben wel in mentalisme gaan geloven echt knap, alhoewel er wel dingen bij zaten die nep leken.

En er zouden telkens andere bn-ers erbij zijn, om zo te laten zien dat het niet gespeeld is. Nou patty zat er telkens bij zij is op zich bij-de-grond.

Nu is het weer begonnen!

Maar patty is er nu weer bij dus er klopt vast iets niet, of ze is de favoriet bij de show. Ik zal denk ik nu ook weer niet zoveel zien, maar heb wel enkele stukjes gezien.

Vraag me bijv af wie ''the mask'' is, er gaat een gerucht rond dat het de mol is?

En er zit iemand bij die akelige dingen doet gister ging uri zelfs weg, vincent ofzo? als het klopt ook een dierenmoordenaar is. Vraag ik me af waarom het publiek hem nog wil er zitten ook kids te kijken hoor!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven;

Bekijk dit eens maar goed :Y

De show van gisteravond was weer helemaal nep.

De eerste act met het kist waar water inliep was echt helemaal nep.

De slot die ze moesten openen kon je in alle cijfers zetten.

Dus als iemand nummer 1 zegt en je doet nummer 1 dan gaat de slot gewoon open.

En Paty Brard krijgt zeker bakken vol met geld om haar mondje dicht te houden.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...