Little Jacob Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Volgens mij vlieger er geen AT-400's over? Maar andromada wel die lijkt er een beetje op
GTA_XP Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Het is me een paar keer bijna gelukt om een Rustler uit de lucht te flikkeren nadat ik een Heatseeking heb gebruikt Maar helaas... Een AT400 zie je haast nooit naar de grond donderen
game~skater Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 ik zie nooit een andromada over vliegen? maar wel AT400's
Bling Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 We gaan nu wel erg offtopic. De topicstarter vroeg enkel naar de naam van het neergestorte vliegtuig, waar GhostRider in de eerste post al antwoord op had gegeven. Vertellen dat je vliegtuig A wel vaak neer ziet storten, maar vliegtuig B niet, is in dit topic niet echt nodig en ook niet interessant voor de topicstarter. In dit topic kun je over jouw ervaringen met vliegtuigcrashes praten, en ik wil jullie daarom graag doorverwijzen naar dat topic.
Recommended Posts