Jump to content

Garry's mod verschillen

Recommended Posts

Geplaatst:
die blackmesa is voor mij het zeker waard voor welke .en meschien haal ik tog ook hl2 maar hoeveel kost hij in de normale winkels hier

Het hangt ervan af in welk pakket het zit. Tegenwoordig is Half-Life 2 al voor €14 verkrijgbaar. Maar hij zit ook gratis bij The Orange Box, samen met Half-Life 2: Episode One. The Orange Box kost in de meeste winkels zo'n €45 maar je hebt er wel 5 fantastische games voor, in één klap. Volgens IGN is het de beste gamedeal aller tijden. Hier vind je meer informatie over The Orange Box.

Geplaatst:
die blackmesa is voor mij het zeker waard voor welke .en meschien haal ik tog ook hl2 maar hoeveel kost hij in de normale winkels hier

Het hangt ervan af in welk pakket het zit. Tegenwoordig is Half-Life 2 al voor €14 verkrijgbaar. Maar hij zit ook gratis bij The Orange Box, samen met Half-Life 2: Episode One. The Orange Box kost in de meeste winkels zo'n €45 maar je hebt er wel 5 fantastische games voor, in één klap. Volgens IGN is het de beste gamedeal aller tijden. Hier vind je meer informatie over The Orange Box.

thanks voor je hulp ik ga hem zeker halen _O_

Geplaatst:

maar hoe krijg ik hem via internet want als ik mijn bankpasje s code geve hoe haalen zij het dan en ze kunnen tog ook hacken enzo _O_

pss ik haal nooit meer dingen via internet behalve marktplaats maar dan kom ik kijken bij hun os of het geen leugen is

Geplaatst:

Je krijgt 'm gewoon op je desktop gedownload net nadat je betaalt hebt, no big deal. Volgens mij gaat Valve echt je geld niet jatten, als ze dit doen kan je een brief naar het bedrijf sturen met name voor Fraude door een werklid. Niet dat dat gaat gebeuren hoor :puh:, wordt je gehackt kan je ook een Cardstop inroepen toch?

Net hetzelfde met Runescape, die gaat mensen heus niet bedriegen man. Bij gaat er gewoon elke maand netjes 5 euro af van men rekening elke maand, niet meer en niet minder. ;)

Zulke bedrijven hebben veel te hoge prioriteiten om zo iets lauw te doen.

Geplaatst:
Je krijgt 'm gewoon op je desktop gedownload net nadat je betaalt hebt, no big deal. Volgens mij gaat Valve echt je geld niet jatten, als ze dit doen kan je een brief naar het bedrijf sturen met name voor Fraude door een werklid. Niet dat dat gaat gebeuren hoor :puh:, wordt je gehackt kan je ook een Cardstop inroepen toch?

Net hetzelfde met Runescape, die gaat mensen heus niet bedriegen man. Bij gaat er gewoon elke maand netjes 5 euro af van men rekening elke maand, niet meer en niet minder. ;)

Zulke bedrijven hebben veel te hoge prioriteiten om zo iets lauw te doen.

ik bedoel hoe betaal je hun

Geplaatst:
ik bedoel hoe betaal je hun

MasterCard, Visa, American Express, Discover, JCB, PayPal, ClickandBuy.

fve6vfuubrhilvvxqrg7795jo.png

Steam gaat je echt niet rippen ofzo hoor. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...