js007 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 bestaat er een mod of iets anders om vice city en liberty city in san andreas te krijgen zoals dit antwoord Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Leuke map. Maar ik denk niet dat zoiets bestaat, en als het al bestaat is het waarschijnlijk toch te groot om allemaal in-game te zetten. Je kan eens vragen in het Aanvraag topic voor modificaties. Reageren
Dastard Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Leuke map. Maar ik denk niet dat zoiets bestaat, en als het al bestaat is het waarschijnlijk toch te groot om allemaal in-game te zetten. Je kan eens vragen in het Aanvraag topic voor modificaties. Er was wel een hier maar die link werkt niet meer en is vast offline en het project ook. -Dastard Reageren
js007 Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 als ik rondvlieg in san andreas is dat oneindig groot dus het zou toch kunnen Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ja, de stukken zee worden overal herhaald. Maar ik heb het over Object Limit. San Andreas zou wel eens heel onstabiel kunnen worden. Reageren
js007 Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Ja, de stukken zee worden overal herhaald. Maar ik heb het over Object Limit. San Andreas zou wel eens heel onstabiel kunnen worden. kan het dan zijn als je heel lang vliegt over zee dat je opeens weer in san andreas terecht komt ofdat je in de grijze hel terecht komt ( of gebieden bijkrijgt maar dat wist je al zeker ) Bewerkt: 26 januari 2008 door js007 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ja, de stukken zee worden overal herhaald. Maar ik heb het over Object Limit. San Andreas zou wel eens heel onstabiel kunnen worden. kan het dan zijn als je heel lang vliegt over zee dat je opeens weer in san andreas terecht komt ofdat je in de grijze hel terecht komt ( of gebieden bijkrijgt maar dat wist je al zeker ) Nee, ik geloof eht niet. Als je de zee invliegt en je bent een stukje voor zo'n gedeelte zee dan herhaalt zich dat weer opnieuw. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ja, de stukken zee worden overal herhaald. Maar ik heb het over Object Limit. San Andreas zou wel eens heel onstabiel kunnen worden. kan het dan zijn als je heel lang vliegt over zee dat je opeens weer in san andreas terecht komt ofdat je in de grijze hel terecht komt ( of gebieden bijkrijgt maar dat wist je al zeker ) Het schijnt dat als je voor een lange tijd richting de zee vliegt, je er gebeiden bij krijgt op de map, die je kan veroveren. Er was een plan om die terretoriums overal in San Andreas te doen, maar later hebben ze besloten dat dat alleen voor Los Santos was. Met die bug/glitch kan je die functie weer activeren, al schijnt het moeilijk te zijn de gebieden over te nemen. Ik weet overigens niet voor welke platforms en/of versies dit geld. Greetz Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Wat een leuke map, zou de topicstarter mischien mij een link kunnen geven naar de site waar de screen vandaan komt? Want op de map staat niet alleen San Andreas Vice City en Liberty City, maar ook andere werelden. Als deze mod bestaat zou ik dat echt vet vinden, lekker al die nieuwe landschappen en stadjes verkennen. Het is in ieder geval niet de mod LVS, want er zijn ook andere werelden in begrepen. Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Wie kan er zo een mod maken? Reageren
js007 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Wat een leuke map, zou de topicstarter mischien mij een link kunnen geven naar de site waar de screen vandaan komt? Want op de map staat niet alleen San Andreas Vice City en Liberty City, maar ook andere werelden. Als deze mod bestaat zou ik dat echt vet vinden, lekker al die nieuwe landschappen en stadjes verkennen. Het is in ieder geval niet de mod LVS, want er zijn ook andere werelden in begrepen. ik weet het niet ik heb hem een paar maanden van google gehaalt ik zal eens gaan zoeken Reageren
js007 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 bestaat er een mod of iets anders om vice city en liberty city in san andreas te krijgen zoals dit antwoord ik kan het niet meer vinden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Oh dat is jammer, want deze map lijk me erg vet. Het is wel 2 keer zo groot als San Andreas. Reageren
js007 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Oh dat is jammer, want deze map lijk me erg vet. Het is wel 2 keer zo groot als San Andreas. 3 keer zo groot Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ja, deze mod bestaat wel, maar het is alleen voor Vice City. De mod heet GTA State Of Liberty, en voegt alle drie de delen toe in 1 game, maar dan voor Vice City. Hier zijn dus: Vice City, Liberty City, en San Andreas aanwezig. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.