Jump to content

san andreas , vice city , libetty city

Recommended Posts

Geplaatst:
ik hoop dat ie echt bestaat! :eten::eten::eten:

Behoefte aan nog meer bewijs? Klik dan Hier *Opmerking: Dit topic is een oud topic, en destijds waren alleen Liberty City en Vice CIty samengevoegd in 1 map. Dus je hoeft niet te denken: Sh*t, die apple naait me weer. Nee, want San Andreas zit er nu toch écht bij.

Apple-Mac

Geplaatst:

Dat is zonder San Andreas erbij, San Andreas Vice City en Liberty City voor GTA San Andreas is er niet. :N

Geplaatst:

welke kun je mij aanraden

ik heb er eentje gedownlaod alleen vice en liberty ziten er in en hij loopt vast kan iemand mij eentje geven met san andreas vice city en liberty city

Geplaatst:

Die bestaat niet voor GTA San Andreas, San Vice is wel een goede mod. Die vervangt de San Andreas map voor de Vice City map, San Vice is >>>hier<<< te downloaden. Veel plezier ermee. ;)

Geplaatst:
Die bestaat niet voor GTA San Andreas, San Vice is wel een goede mod. Die vervangt de San Andreas map voor de Vice City map, San Vice is >>>hier<<< te downloaden. Veel plezier ermee. ;)

zijn er missies bij ?

Geplaatst:

Ja er zitten best veel missies in, er is bijvoorbeeld een missie dat je Diaz zijn Mansion moet overnemen door alle Mafia leden af te knallen. En er zijn overal wel missies, in elk deel van de stad zijn wel een paar missies te doen. Ook zit er een nieuw vrachtschip met allemaal Hydra's en Hunters erop boven het vliegveld, kortom San Vice is een mod waar je veel lol mee hebt. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ja er zitten best veel missies in, er is bijvoorbeeld een missie dat je Diaz zijn Mansion moet overnemen door alle Mafia leden af te knallen. En er zijn overal wel missies, in elk deel van de stad zijn wel een paar missies te doen. Ook zit er een nieuw vrachtschip met allemaal Hydra's en Hunters erop boven het vliegveld, kortom San Vice is een mod waar je veel lol mee hebt. ;)

het loopt soms vast

bij save huis in liberty waar je begint

kan niemand die map maken die bovenaan staat :? maar ja het zal wel veel tijd in beslag nemen

Bewerkt: door js007
Geplaatst:

Dat is niet de mod die ik bedoelde, kijk boven in één van mijn post. Daar staat de San Vice mod, daar is alles prima gemaakt. :)

Geplaatst:

Iemand zou dat kunnen maken als de maps uit vice en liberty hetzelfde waren gemaakt als bij san andreas met IPL enzo.volgens mij is dat niet hetzelfde

• 2 years later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ja, deze mod bestaat wel, maar het is alleen voor Vice City. De mod heet GTA State Of Liberty, en voegt alle drie de delen toe in 1 game, maar dan voor Vice City. Hier zijn dus: Vice City, Liberty City, en San Andreas aanwezig.

Apple-Mac

Klopt!!

Ergens vorig jaar hier vroeg ik of er wat meer bekent was over GTA LVS (Libery City, Vice City, San Andreas)

Helaas is dat project een beetje in de knoop gelopen.

Juist toen ik die vraag stelde, kwam de maand daarop in eens een beeld van GTA SOL (States Of Liberty).

En zo te zien wisten ze dit hier al eerder 0_0

Deze Mod brengt inderdaad alle drie landen bij elkaar.

Plus, er zit ook nog een stad bij die ik niet kende.

Zeker leuk dus:)

Helaas is deze mod op Vice City gezet.

Ze hadden het vanuit San Andreas moeten doen.

Want je kan nu dus niet zwemmen:/

Er zijn zeker wat dingetjes die ik nog misten zoals:

Autoverkeer is alleen in Vice City te zien. (Dit vanwege de mod die op Vice City draait)

Ik snap ook niet waarom het autoverkeer niet over de bruggen gaan die zijn gemaakt.

Jammer genoeg is de Toltunnel onder de zee vanuit Liberty City naar Vice City en elders niet afgemaakt.

En ook de Stads Tunnel die altijd in GTA 3 (Liberty City Dus) die onder de grond van de stad ligt, is water in aangetroffen.

Het is ook nog maar de BETA versie:)

Kent iemand deze problemen niet eens dan hoor ik dat graag:)

Voor de rest, je kan overal heen rijden

Bewerkt: door Badora01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...