maxmovies Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) hey ik heb de missie Autocide volbracht ( dat je een meisje in een auto dood moet maken zonder wapens) en ik kreeg een telefoontje dat ik naar de payphone moet gaan bij de washinton mall maar ik kan die "payphone" niet vinden. als je mij kan helpen zeg het alsjebliefd dankje weet iemand misschien hoe die missie heet? Bewerkt: 26 januari 2008 door maxmovies Reageren
Dastard Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) De telefoon van Mister Black (Mr.Black) is hier te vinden: Dus bijna aan het hoekje En de telefoon is te zien, omdat er een roze marker rond staat EDIT: Geeft niets Bewerkt: 26 januari 2008 door Dastard Reageren
maxmovies Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 De telefoon van Mister Black (Mr.Black) is hier te vinden: Dus bijna aan het hoekje En de telefoon is te zien, omdat er een roze marker rond staat heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.