Jump to content

Het Nieuws in GTA4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat verwachten jullie van de nieuwsberichten en wat willen jullie?

Mij lijkt het leuk als er eerst Breaking News komt maar ook het gewone nieuws, waar het nog een keer in voorkomt.

(Liberty City is still shocked of the tragic death of Tom Goldberg, police is currently investigating.)

En dat je voor $2 een krant kan kopen (die ze weer kunnen opvullen met grappige ads)

Bewerkt: door Joriz
onderwerp titel verduidelijk om duidelijk te maken dat het om het nieuws IN gta4 gaat.
Geplaatst:

Of net zoals in Nfs Most wanted als je dan word opgepakt kom je in beeld en zenden ze het uit over de tv

Dat lijkt me wel Fun. :Y

Geplaatst:

Persoonlijk ben ik ook wel benieuwd naar hoe het nieuws hier zal gaan. Het zou leuk zijn moesten er tijdens het spel bijvoorbeeld jouw hoofd op het internet te zien zijn bij wanted of in de kranten die er rondslingeren of op voorbij gaande posters als je erg gezocht word. Een speciale reportage erover zal leuk zijn, maar zie ik niet bepaald komen omdat rockstar zich dan beter op andere dingen kon/kan richten. Vandaar ik denk dat het eerder in de richting zal zijn van mijn bovenstaande gedachte.

Maargoed, we zullen het uiteindelijk wel zelf zien op 29 april 2008.

Geplaatst:

Opzich wel leuke ideeën, ik denk dat 't breaking nieuws weer zal komen. Ik hoop ook dat als je busted bent dat je dan ook op het nieuws komt. Dat zal mooi zijn. swiggers

Geplaatst:

Ik denk dat het nieuws op die grote borden op Star Junction(Times Square)komen en op die reclameborden met bewegende tekst erop(weet de naam ff niet meer :7 ). Als er een mediawinkel is, dat daar op heel veel televisie's tegelijkertijd een nieuwsbericht is(normaal zou er een muziekzender op staan :puh: ) En het komt natuurlijk op de radio en in de krant.

Greetz, Pilot.

Geplaatst:

Jezelf in de krant zien kon je al bij GTA III. :7

Ik denk dat je, net zoals vele andere GTA's, niet het nieuws zal kunnen zien of een krant kopen.

Ik denk dat je gewoon na een missie op de radio of ergens op een groot reclame scherm er iets van ziet. :)

Geplaatst:

Ik hoop dat ze de "Media Attention" functie wat verder uitbreiden, dus hoe hoger je Media Attention hoe meer je in het nieuws bent en hoe meer mensen op straat gewoon spontaan wegrennen als ze je zien, misschien zelfs iets met dat het stadsbestuur je vogelvrij kan verklaren als je Media Attention op het hoogst is en dat er spontaan zwervers op je beginnen te schieten om die beloning in handen te krijgen. Wie weet xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...