Capodaano Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Wat verwachten jullie van de nieuwsberichten en wat willen jullie? Mij lijkt het leuk als er eerst Breaking News komt maar ook het gewone nieuws, waar het nog een keer in voorkomt. (Liberty City is still shocked of the tragic death of Tom Goldberg, police is currently investigating.) En dat je voor $2 een krant kan kopen (die ze weer kunnen opvullen met grappige ads) Bewerkt: 26 januari 2008 door Joriz onderwerp titel verduidelijk om duidelijk te maken dat het om het nieuws IN gta4 gaat. Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Of net zoals in Nfs Most wanted als je dan word opgepakt kom je in beeld en zenden ze het uit over de tv Dat lijkt me wel Fun. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Persoonlijk ben ik ook wel benieuwd naar hoe het nieuws hier zal gaan. Het zou leuk zijn moesten er tijdens het spel bijvoorbeeld jouw hoofd op het internet te zien zijn bij wanted of in de kranten die er rondslingeren of op voorbij gaande posters als je erg gezocht word. Een speciale reportage erover zal leuk zijn, maar zie ik niet bepaald komen omdat rockstar zich dan beter op andere dingen kon/kan richten. Vandaar ik denk dat het eerder in de richting zal zijn van mijn bovenstaande gedachte. Maargoed, we zullen het uiteindelijk wel zelf zien op 29 april 2008. Reageren
philip14 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Op de radio, net zoals in de Stories Denk ik Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Opzich wel leuke ideeën, ik denk dat 't breaking nieuws weer zal komen. Ik hoop ook dat als je busted bent dat je dan ook op het nieuws komt. Dat zal mooi zijn. swiggers Reageren
pilot Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik denk dat het nieuws op die grote borden op Star Junction(Times Square)komen en op die reclameborden met bewegende tekst erop(weet de naam ff niet meer ). Als er een mediawinkel is, dat daar op heel veel televisie's tegelijkertijd een nieuwsbericht is(normaal zou er een muziekzender op staan ) En het komt natuurlijk op de radio en in de krant. Greetz, Pilot. Reageren
wtc Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 of op de borden op Times Square waar jouw gezicht van Niko opstaat met "Wanted" ofzo... Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dat zou wel leuk zijn, jezelf in de krant zien. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Jezelf in de krant zien kon je al bij GTA III. Ik denk dat je, net zoals vele andere GTA's, niet het nieuws zal kunnen zien of een krant kopen. Ik denk dat je gewoon na een missie op de radio of ergens op een groot reclame scherm er iets van ziet. Reageren
AwiVC Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik hoop dat ze de "Media Attention" functie wat verder uitbreiden, dus hoe hoger je Media Attention hoe meer je in het nieuws bent en hoe meer mensen op straat gewoon spontaan wegrennen als ze je zien, misschien zelfs iets met dat het stadsbestuur je vogelvrij kan verklaren als je Media Attention op het hoogst is en dat er spontaan zwervers op je beginnen te schieten om die beloning in handen te krijgen. Wie weet xD Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Cool Dat maakt meer realiteit. Reageren
philip14 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het zou ook leuk zijn als er ook nog ander nieuws voorbij kwam Reageren
michaelfivez Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 radio e, tv lijkt me sterk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.