Jump to content

Stukjes film van DVD halen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of er programma's zijn die je kan gebruiken om een stuk(je) film van een DVD te ''kopieeren''

en dan kunnen opslaan.

Van Johannes47 8)

Geplaatst:

Je kan het op bepaalde manieren doen, maar je moet er dan wel zeker van zijn dat je de dvd gekocht hebt en dat je wanneer je het publiceert de rechten ervan moet bezitten. Eerst moet je de DVD naar de computer downloaden, dit kun je doen met een programma zoals DVD Shrink. Zoek op google naar DVD shrink, download dat programma en installeer het. Via dat programma kan je de film naar de PC zetten.

Als je dat gedaan hebt kun je met http://www.weethet.nl/dutch/video_easyvideosplitter.php het bestand in stukken knippen. Op de link die ik je zonet gaf staat uitgelegd hoe je het voor elkaar krijgt om een video bestand in stukken te knippen. Ik hoop dat het je lukt en misschien hebben andere mensen ook nog wel andere manieren, dus wie weet... Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...