Pemp Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 De error is weg, maar als ik m compile, komt de compiler, en komt er: "dit programma reageert niet" blabla blaa Reageren
Ophion Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Dit komt door je script, niet de include. Reageren
Pemp Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Maar hij geeft niet aan wat fout is, dus hoe maak ik hem werkend? Reageren
Hannovd Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Maar hij geeft niet aan wat fout is, dus hoe maak ik hem werkend? Sorry voor de bump maar als je pawn compiler vast loopt dan betekent dat, dat je of teveel of te weinig brackets ( { en } ) hebt gebruikt ergens. Reageren
markman5 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) hallo, zo heb ik nu de portforwarding gedaan iedereen zegd dat het zo goed is maar ik vraag het toch nog maar een keertje maar mijn probleem is nu dan als ik mijn server aan zet zie ik alleen de informatie soms zien de andere dat ook maar kunnen dan de server niet joinen en ik ook niet. ik kan alleen joinen als ik 127.0.0.1 gebruik de andere zien maar heel soms de informatie als je joint zegd ie : server didn't respond ik wil mijn server online krijgen zeg maar dat iedereen er in kan maar ik heb de firewall van mijn router en computer al uitgezet volgensmij dit is mijn ip 84.87.70.247 ik denk dat ik alles goed gedaan heb maar hij doet het gewoon niet kan iemand mij helpen plz? EDIT: ow ja en dat 7777,7777 moet eigenlijk 7777 zijn maar als ik tcp&udp neem dan doet hij dat automatisch ik weet ook niet waarom gr ron Bewerkt: 15 november 2008 door markman5 Reageren
markman5 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 niemand die me kan helpen? plz Reageren
YellowYoshi Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) na heel veel proberen is het me gelukt!!!! Bewerkt: 18 november 2008 door YellowYoshi Reageren
YellowYoshi Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) server maken, maar -ik weet niet hoe ik teams moet maken -als je een poppetje moet kiezen kun je die niet zien -als ik motors neerzet vallen ze om Bewerkt: 19 november 2008 door YellowYoshi Reageren
Remcconen Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) server maken, maar -ik weet niet hoe ik teams moet maken -als je een poppetje moet kiezen kun je die niet zien -als ik motors neerzet vallen ze om - Ik geef je zo een link Staat zelf in de PAWN Tut List: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26074 - Zelfde camera positie als plek van poppetje - niet op te lossen Bewerkt: 19 november 2008 door Remcconen Reageren
YellowYoshi Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) bij camera op poppetje... zelfde coördinaten? en waar moet je die dan neerzetten? en kan dat teams maken niet iets makkelijker? (zo snap ik het helemaal niet meer) sorry dat ik zoveel vraag maar: hoe moet je een jet pack neerzetten? Bewerkt: 19 november 2008 door YellowYoshi Reageren
Remcconen Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 bij camera op poppetje...zelfde coördinaten? en waar moet je die dan neerzetten? en kan dat teams maken niet iets makkelijker? (zo snap ik het helemaal niet meer) sorry dat ik zoveel vraag maar: hoe moet je een jet pack neerzetten? - De camera moet naar het poppetje kijken - Veel makkelijker gaat denk ik niet. Als je het netjes volgt lukt het iedereen. - Een jetpack is een pickup. Mischien helpt dit. Reageren
YellowYoshi Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) De camera moet naar het poppetje kijken maar naar het poppetje kijken...? bedoel je: voor de spawnplek van het poppejte? want ik heb zo nergens een poppetje staan, maar wel de spawnplek van het poppetje. en waar moet je die coördinaten van: "naar het poppetje kijken" dan neerzetten? Bewerkt: 20 november 2008 door YellowYoshi Reageren
Remcconen Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 De camera moet naar het poppetje kijkenmaar naar het poppetje kijken...? bedoel je: voor de spawnplek van het poppejte? want ik heb zo nergens een poppetje staan, maar wel de spawnplek van het poppetje. en waar moet je die coördinaten van: "naar het poppetje kijken" dan neerzetten? Plaats dat stukje code eens dan zou ik het wel uitleggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.