David22 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Die link van het pakket werkt niet. Ik zou namelijk ook wel een server willen beginnen maar de link doet het niet. SA-MP.com -> Downloads Mocht je de link van Dini bedoelen, kan je die hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Het ligt dus niet aan pawncc.exe, want de compiler in PawnSciTE werkt goed, alleen weet ik niet waar mijn amx'jes komen te staan. Als je me dat misschien kan vertellen, kan ik denk ik wel even verder. Weet iemand waar de amx'jes van PawnSciTE komen te staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Waarschijnlijk in de map waar je ook de .pwn's opslaat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Die link van het pakket werkt niet. Ik zou namelijk ook wel een server willen beginnen maar de link doet het niet. SA-MP.com -> Downloads Mocht je de link van Dini bedoelen, kan je die hier vinden. Ik bedoel de download link van Sandra dus die dit topic heeft gestart welke is dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Dat is die link hoor ... Alleen wat verouderd, omdat de site nu met php werkt. Dit is de directe download link voor de 0.2.X Windows Server: http://files.sa-mp.com/samp02Xserver.win32.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Waarschijnlijk in de map waar je ook de .pwn's opslaat... Nee dus, want ik gebruik een new.pwn in de map pawno, maar er is nergens in die map new.amx te vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 new.pwn is het standaard bestand wat je krijg als je op 'New' drukt in Pawno. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Dat is die link hoor ... Alleen wat verouderd, omdat de site nu met php werkt.Dit is de directe download link voor de 0.2.X Windows Server: http://files.sa-mp.com/samp02Xserver.win32.zip Oke erg bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Ik heb de tutorial gevolgd maar het lukt niet. Als ik de server.cfg heb aangepast en de sampserver.exe opstart dan gaat die weer gelijk weg. In de server_log staat dit: I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg It needs a gamemode0 line at the very least. Weet iemand wat ik moet doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Als je bijvoorbeeld in je server.cfg hebt staan: gamemode0 mijnscript en je krijgt die error, betekend dat er geen mijnscript.amx in de gamemode-map gevonden is. Zorg er dus voor dat de naam die je opgeeft achter 'gamemode0' overeenkomt met de naam van het script (.pwn & .amx) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Als je bijvoorbeeld in je server.cfg hebt staan:gamemode0 mijnscript en je krijgt die error, betekend dat er geen mijnscript.amx in de gamemode-map gevonden is. Zorg er dus voor dat de naam die je opgeeft achter 'gamemode0' overeenkomt met de naam van het script (.pwn & .amx) Oke bedankt! Nou weet ik wat ik fout heb gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 En het ging even fout door een typfout dus ik had alles even verwijderd behalve de map pawno maar nu kan ik de map zelf niet meer verwijderen omdat die in gebruik is van een programma maar ik heb alles afgesloten maar ik kan het nog steeds niet verwijderen hoe komt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Waarom verwijder je alles? Download de hele serverpack weer van www.sa-mp.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Ja dat had ik ook gedaan maar het ging even fout dus wou ik het overnieuw downloaden maar nu wil die map Pawno niet weg gaan en dat is nog het enige wat ik op dit moment heb. Maar hij wil niet weg gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Start je computer opnieuw op, of controleer of pawno.exe nog actief is in taakbeheer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.