The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Start je computer opnieuw op, of controleer of pawno.exe nog actief is in taakbeheer... Waar kan ik taakbeheer vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 new.pwn is het standaard bestand wat je krijg als je op 'New' drukt in Pawno. Dat weet ik, maar ik edit deze in PawnSciTE omdat Pawno tegenwerkt met het compilen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Start je computer opnieuw op, of controleer of pawno.exe nog actief is in taakbeheer... Waar kan ik taakbeheer vinden? CTRL + ALT + DEL --> taakbeheer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Start je computer opnieuw op, of controleer of pawno.exe nog actief is in taakbeheer... Waar kan ik taakbeheer vinden? CTRL + ALT + DEL --> taakbeheer. Oke het is gelukt bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Als je bijvoorbeeld in je server.cfg hebt staan:gamemode0 mijnscript en je krijgt die error, betekend dat er geen mijnscript.amx in de gamemode-map gevonden is. Zorg er dus voor dat de naam die je opgeeft achter 'gamemode0' overeenkomt met de naam van het script (.pwn & .amx) Het lukt nog steeds niet ik heb achter gamemode0 in server.cfg hetzelfde gezet als dat mijn script heet en ik heb het pwn en het amx daarvan in de map gamemodes gezet maar toch gaat de console gelijk weg als ik hem open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Kijk in crashinfo.txt wat de oorzaak is. Waarschijnlijk ben je nog vergeten het admin wachtwoord te veranderen of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Dan staat dit er: I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg It needs a gamemode0 line at the very least. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Downloaden: Om een eigen server te beheren heb je een aantal bestanden+programma’s nodig. Onder andere Pawno en samp-server.exe Het pakket kan je downloaden op http://www.sa-mp.com/download.cml Ik geraak niet verder, ik krijg een 404-error. By the way, heb je geen andere bestanden nodig? De versie van SA-MP is nu 0.2X... Bewerkt: 21 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Zoals ik dus al eerder heb gezegd: Dat is die link hoor ... Alleen wat verouderd, omdat de site nu met php werkt.Dit is de directe download link voor de 0.2.X Windows Server: http://files.sa-mp.com/samp02Xserver.win32.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Links geüpdate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Nu laat ik zien hoe je je eigen server aan kan zetten.Eerst moeten we het script compilen (met knop 8 of 9) of sneltoets F5. Ik kan niet op die knop drukken, en F5 levert niets op. Moet ik eerst 'New' doen ofzo? Alvast bedankt. Bewerkt: 21 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Nu laat ik zien hoe je je eigen server aan kan zetten.Eerst moeten we het script compilen (met knop 8 of 9) of sneltoets F5. Ik kan niet op die knop drukken, en F5 levert niets op. Moet ik eerst 'New' doen ofzo? Alvast bedankt. Compilen is pas mogelijk nadat er een script in pawno staat, dus File >> New of File >> Open zou het probleem moeten oplossen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Pfff... Nu laat ik zien hoe je je eigen server aan kan zetten.Eerst moeten we het script compilen (met knop 8 of 9) of sneltoets F5. Eerst vraagt hij om het script een bestandsnaam te geven. Laten we voor de duidelijk het script de toepasselijke naam van ‘mijnscript’ geven Als je op ‘opslaan’ hebt geklikt, wordt er een pop-up geopend. Als er errors zijn, dan worden die hier weergegeven. Zijn er géén errors, dan staat er in de pop-up: QUOTE” Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase” (Of iets dergelijks) Als ik dat heb opgeslagen opent hij SA-MP en probeert hij verbinding te maken met een of andere server die niet bestaat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Pfff...Nu laat ik zien hoe je je eigen server aan kan zetten.Eerst moeten we het script compilen (met knop 8 of 9) of sneltoets F5. Eerst vraagt hij om het script een bestandsnaam te geven. Laten we voor de duidelijk het script de toepasselijke naam van ‘mijnscript’ geven Als je op ‘opslaan’ hebt geklikt, wordt er een pop-up geopend. Als er errors zijn, dan worden die hier weergegeven. Zijn er géén errors, dan staat er in de pop-up: QUOTE” Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase” (Of iets dergelijks) Als ik dat heb opgeslagen opent hij SA-MP en probeert hij verbinding te maken met een of andere server die niet bestaat... Verplaats de map PAWNO naar een andere positie, bijvoorbeeld het bureaublad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Ik blijf hetzelfde probleem hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.