MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Niemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Je moet op die andere knop drukken (compile) en niet die met de blauwe pijl (compile and run). Wees er ook zeker van dat je schrijfrechten hebt in die map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Heb ik alletwee al gedaaan, zonder succes. Ik heb oook dit al geprobeerd(David22): - Die exe van je server naar iets anders hernoemd. - De map pawno ergens anders geplaatst. Alvast bedankt. Edit: Lol, ineens werkt het? Naja, who cares, ik doe voort met deze tut! Edit 2: Ik moet nu een poort ofzo openen, hoe doe ik dat? Het staat in minilettertjes getypt in de tut maar het is volgens mij wel belangrijk... Bewerkt: 22 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Kijk eens op PortForward.com, daar staat het poorten openen zeer duidelijk uitgelegd, per router en per applicatie (ook SA-MP server). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Ik weet niet eens welke router ik heb...Us Roboticcs Wireless Router, dat staat er op m'n router. Edit: Ik denk dat ik het snap. M'n router is Us Robotics. En dit is m'n verbinding: Dus m'n router is USR5463? Bewerkt: 22 maart 2009 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Waarschijnlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Voor ik die poort kan openen moet ik eerst nog een statisch IP maken, ik snap er niet veel van hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Hier kan je lezen hoe je een een statisch ip maakt op Windows XP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Daar was ik al, maar ik snap er bijster weinig van... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Tot waar kom je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Ik wil maar even zeggen dat ik er vanaf ben gekeken om een eigen server te maken, al dat gedoe met je router enzo, daar heb ik echt geen zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Ik heb alles gedaan wat je in de tutorial hebt geplaatst, maar toch blijft mijn server niet open. echo Executing Server Config... lanmode 0 maxplayers 10 announce 1 anticheat 0 port 7777 hostname Vice's Private Server gamemode0 vicescript weburl www.google.be rcon_password (Hier staat mijn server wachtwoord) filterscripts mapname Vice's Stadje En dit staat er in server_log: SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.2X, (C)2005-2008 SA:MP Team [09:50:01] [09:50:01] Server Plugins [09:50:01] -------------- [09:50:01] Loaded 0 plugins. [09:50:01] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [09:50:01] It needs a gamemode0 line at the very least. Waar kan het probleem dan aan liggen? Ik heb ook het pawno script gemaakt en die noemt vicescript.pwn & vicescript.amx Maar als ik bij gamemode kijk staat hij daar niet bij, en bij pawno wel. Hier is een afbeelding misschien snap je het zo beter (als je het nog niet begrepen had): Bewerkt: 4 april 2009 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Waarschijnlijk staat hij dan ergens in de verkeerde map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Je hebt het .pwn bestand dus opgeslagen in de map "pawno"? met compilen komt het .amx bestand bij de .pwn te staan, dus vandaar dat dat dan ook in de map "pawno" staat. Dus je kunt gewoon naar de map "pawno" gaan, daar de bestanden "vicescript.pwn" en "vicescript.amx" opzoeken, knippen en daarna plakken in de map "gamemodes" EDIT: Ingehaald door de grote Boss Bewerkt: 4 april 2009 door Ymosky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 (bewerkt) Je hebt het .pwn bestand dus opgeslagen in de map "pawno"? met compilen komt het .amx bestand bij de .pwn te staan, dus vandaar dat dat dan ook in de map "pawno" staat.Dus je kunt gewoon naar de map "pawno" gaan, daar de bestanden "vicescript.pwn" en "vicescript.amx" opzoeken, knippen en daarna plakken in de map "gamemodes" EDIT: Ingehaald door de grote Boss Nee daar staan ze niet. Maar ik heb het eens ingetypt in start en daar zie ik ze staan, ik zal ze zo dadelijk eens kopieeëren uit de start balk en handmatig dan bij gamemode zetten. Hoewel ze daar volgens pawno zouden moeten staan :S . EDIT: Ja! Het is gelukt de server blijft aan . Hoipelik geraak ik er ook nog in lol. Ja alles werkt! Edit: Nieuw probleempje, ik zit nu dus bij dat characters toevoegen, ik heb alle foutjes eruit gehaald en het zou normaal moeten werken, maar als ik de server opstart zie ik de characters niet, en als ik op de pijltjes druk dan spawnt, hoe vaak ik er ook op druk altijd CJ. Bewerkt: 4 april 2009 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.