David22 Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Edit: Nieuw probleempje, ik zit nu dus bij dat characters toevoegen, ik heb alle foutjes eruit gehaald en het zou normaal moeten werken, maar als ik de server opstart zie ik de characters niet, en als ik op de pijltjes druk dan spawnt, hoe vaak ik er ook op druk altijd CJ. Dat je de characters niet ziet kan komen door het feit dat je bij OnPlayerRequestClass(playerid, classid) deze twee functies dezelfde waarde hebt gegeven: SetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z); Zet bijvoorbeeld de x-waarde van SetPlayerCameraPos 5 hoger en geef SetPlayerCameraLookAt dezelfde waarde als SetPlayerPos. Laat trouwens ook je code van AddPlayerClass een zien, dan kunnen we zien of daar fouten in zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Ja dat dacht ik al, in VC:MP is het ook zoiets maar ik weet niet goed hoe het dan moet staa, ik had al wat geprobeerd maar dat had geen succes. public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); //Personen AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(93, 2002.8131,1544.6637,13.5859,271.9622,0,0,0,0,0,0); // spawn @ piratenschip //Voertuigen return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hielkeh Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Ik heb een probleem. Als ik mijn server zelf wil hosten, lukt dit niet. Ik kan de server gewoon online zetten, en er op spelen met het ip uit de tutorial, maar wat nou als ik andere er op wil laten spelen? Mijn eigen ip geven werkt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thinkie Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Ik heb een probleem. Als ik mijn server zelf wil hosten, lukt dit niet. Ik kan de server gewoon online zetten, en er op spelen met het ip uit de tutorial, maar wat nou als ik andere er op wil laten spelen? Mijn eigen ip geven werkt niet. dan moet je port forwarden als je router hebt, zo niet: watismijnip.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hielkeh Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Oke, en hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 Stappenplan server online zetten Maak een statisch ip aan: Windows XP - Windows Vista Zoek in deze lijst het merk en model van je router. Klik op SA-MP Server in de volgende lijst en volg de stappen. Zoek je externe ip op: www.watismijnip.nl Het adres van je server zal dan zijn <jouw ip>:7777 (bv. 85.123.456.78:7777) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ecasmb Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 ik kan wel in de server maar mijn vriend niet portforwarding heb ik gedaan dus dat is het probleem niet Help mij alsjeblieft XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 ik kan wel in de server maar mijn vriend niet portforwarding heb ik gedaan dus dat is het probleem nietHelp mij alsjeblieft XD 1. Staan je poorten ook in je firewall open? 2. Gebruik je wel je externe IP? (WatIsMijnIP.nl) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
toenie Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Goede tutorial! Staat veel in, complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ohnee..haha Ik heb geen "savedposition.txt" en als ik hem zelf maak doet ie het niet kan iemand mij misschien helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ohnee..hahaIk heb geen "savedposition.txt" en als ik hem zelf maak doet ie het niet kan iemand mij misschien helpen? Eventjes zoeken wil ook wel eens helpen .. zoekresultaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ohnee..hahaIk heb geen "savedposition.txt" en als ik hem zelf maak doet ie het niet kan iemand mij misschien helpen? Eventjes zoeken wil ook wel eens helpen .. zoekresultaten. Had ik al geprobeerd, wat denk jij dan? Sorry, maar we konden niets vinden. Probeer opnieuw en breid je zoekopdracht uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Je gebruikt Vista? Ga dan naar je GTA:SA map, en klik op compati...bestanden(compati nog iets. Weet niet precies.). Daar staat savedpositions.txt tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Je gebruikt Vista? Ga dan naar je GTA:SA map, en klik op compati...bestanden(compati nog iets. Weet niet precies.). Daar staat savedpositions.txt tussen. Ik heb geen idee wat compati is ofzo. Ik heb al gekeken bij C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, en gezocht naar 'compati'? Maar ik kon niks vinden. En ja, ik gebruik Vista Bewerkt: 13 mei 2009 door Gast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ga naar de installatie map van GTA SA en rechts klik op gta_sa.exe. Kies Eigenschappen en ga naar de tab Compatibiliteit. Zet dit op Windows 98 of zo. Rechter klik nogmaals op gta_sa.exe en kies nu voor Als Administrator Uitvoeren (o.i.d.). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.