Johannetje2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Maar ik heb de camera naar achteren kunnen schuiven, maar dan nog zie ik geen poppetje staan! ik zou eigenlijk op de achterkant van het poppetje moeten kijken! Wat is er misss? Reageren
Sandra Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Met SetPlayerCameraPos bepaal je de positie van de camera en met SetPlayerCameraLookAt bepaal je waar de camera naartoe moet kijken. (dus de rotatie). Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Met SetPlayerCameraPos bepaal je de positie van de camera en met SetPlayerCameraLookAt bepaal je waar de camera naartoe moet kijken. (dus de rotatie). Nu heb ik dit: Ik zie hem al staan! SetPlayerPos(playerid, 1958.3783,1343.1572,15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1966.3164,1342.8125,16.6094); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1966.3164,1342.8125,16.6094); Maar welk getal moet in de laatste lijn om de camera OM te draaien? Verander het en geef het aub Reageren
Sandra Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 De coordinaten die je invoert bij SetPlayerCameraPos en SetPlayerCameraLookAt, moeten niet hetzelfde zijn. Als je wilt dat de camera naar de speler kijkt, voer je bij SetPlayerCameraLookAt dezelfe coordinaten in als bij SetPlayerPos. SetPlayerPos(playerid, 1958.3783,1343.1572,15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1966.3164,1342.8125,16.6094); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783,1343.1572,15.3746); Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Bedankt! het werkt maar kan ik ook een auto veranderen in bijv. een lamborghini en dat die voor iedereen besschikbaar is? dus eigk gwn de server modden? Reageren
David22 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Bedankt! het werkt maar kan ik ook een auto veranderen in bijv. een lamborghini en dat die voor iedereen besschikbaar is? dus eigk gwn de server modden? Mods zijn client-based en niet server-based, dus dat kan niet. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Ik zoek nu naar een "Geef geld systeem" dus als iemand /geld intypt 2000 $ krijgt... al gevonden! en ik zoek naar een PM script! Ik zoek ook nog naar een script waarmee je een auto recht voor je neus kan spawnen en ook weer weg natuurlijk! Bewerkt: 17 augustus 2009 door Johannetje2 Reageren
David22 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Ik zoek nu naar een "Geef geld systeem" dus als iemand /geld intypt 2000 $ krijgt... al gevonden!en ik zoek naar een PM script! Zit standaard in SA-MP Ik zoek ook nog naar een script waarmee je een auto recht voor je neus kan spawnen http://pawn.pastebin.com/m4cdef99f /v, gemaakt door Simon, aangepast door mij en ook weer weg natuurlijk! dcmd_delveh(playerid, params[]) { #pragma unused params // if(!IsPlayerAdmin(playerid)) // { // SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Deze command is alleen voor admins!"); // return 1; // } if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Deze command moet in een voertuig worden uitgevoerd!"); return 1; } new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(vehid); return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "Voertuig succesvol verwijderd!"); } Bewerkt: 17 augustus 2009 door David22 Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik zoek nu naar een "Geef geld systeem" dus als iemand /geld intypt 2000 $ krijgt... al gevonden!en ik zoek naar een PM script! Zit standaard in SA-MP Ik zoek ook nog naar een script waarmee je een auto recht voor je neus kan spawnen http://pawn.pastebin.com/m4cdef99f /v, gemaakt door Simon, aangepast door mij en ook weer weg natuurlijk! dcmd_delveh(playerid, params[]) { #pragma unused params // if(!IsPlayerAdmin(playerid)) // { // SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Deze command is alleen voor admins!"); // return 1; // } if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Deze command moet in een voertuig worden uitgevoerd!"); return 1; } new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(vehid); return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "Voertuig succesvol verwijderd!"); } C:\Users\Johan Wenting\Documents\Server\gamemodes\NL.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: "dcmd"Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Reageren
mosweg Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Wat gebruik je voor je andere textcommands er is namelijk ook if(strcmp(cmdtext,"/actie",true)==0) Reageren
David22 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Je moet nog DCMD hebben, kijk daarvoor even in de tutorial van Big Boss. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Je moet nog DCMD hebben, kijk daarvoor even in de tutorial van Big Boss. W8ff Ik snap er niks meer van. kheb alles gevolgd en dit erneer gezet: #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 (allemaal op een regel) maar nogsteeds C:\Users\Johan Wenting\Documents\Server\gamemodes\NL.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: "dcmd"Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Bewerkt: 17 augustus 2009 door Johannetje2 Reageren
David22 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Je moet de include hebben, niet de define... Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Je moet de include hebben, niet de define... ik heb er boven die include gezet, maar zonder resultaat! nog die error #include (nogwa) Reageren
David22 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Staat "dcmd.inc" wel in je include folder? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.