Johannetje2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Staat "dcmd.inc" wel in je include folder? ik heb die niet eens met wat moet ik die maken? wat moet erin staan? Reageren
David22 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Staat "dcmd.inc" wel in je include folder? ik heb die niet eens met wat moet ik die maken? wat moet erin staan? Dat staat in dat topic van Big Boss Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ff een vraag! ik heb nu een server gekocht bij serverffs voor 6 eurs maar nu wil ik een huis koop systeem erin zetten, maar ik heb op die server een INCLUDE folder!! En hoe sla ik de gegevens op als iemand de server verlaat... Bijv, Score , Geld , Welk huis enz... En hoe zet ik een icoontje op de kaart om te laten zien waar iets is? Reageren
David22 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ff een vraag! ik heb nu een server gekocht bij serverffs voor 6 eurs maar nu wil ik een huis koop systeem erin zetten, maar ik heb op die server een INCLUDE folder!! En hoe sla ik de gegevens op als iemand de server verlaat... Bijv, Score , Geld , Welk huis enz...En hoe zet ik een icoontje op de kaart om te laten zien waar iets is? Zou je niet eerst leren scripten voordat je een server koopt? Voor dat eerste, kijk naar Sandra's account-tutorial. Voor dat tweede, zoek op de wiki (wiki.sa-mp.com) naar map icons. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ff een vraag! ik heb nu een server gekocht bij serverffs voor 6 eurs maar nu wil ik een huis koop systeem erin zetten, maar ik heb op die server een INCLUDE folder!! En hoe sla ik de gegevens op als iemand de server verlaat... Bijv, Score , Geld , Welk huis enz...En hoe zet ik een icoontje op de kaart om te laten zien waar iets is? Zou je niet eerst leren scripten voordat je een server koopt? Voor dat eerste, kijk naar Sandra's account-tutorial. Voor dat tweede, zoek op de wiki (wiki.sa-mp.com) naar map icons. Ik bedoelde dat ik GEEN INCLUDE folder heb! Reageren
David22 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ff een vraag! ik heb nu een server gekocht bij serverffs voor 6 eurs maar nu wil ik een huis koop systeem erin zetten, maar ik heb op die server een INCLUDE folder!! En hoe sla ik de gegevens op als iemand de server verlaat... Bijv, Score , Geld , Welk huis enz...En hoe zet ik een icoontje op de kaart om te laten zien waar iets is? Zou je niet eerst leren scripten voordat je een server koopt? Voor dat eerste, kijk naar Sandra's account-tutorial. Voor dat tweede, zoek op de wiki (wiki.sa-mp.com) naar map icons. Ik bedoelde dat ik GEEN INCLUDE folder heb! Die heb je ook niet nodig, een include folder is nodig om pawno te kunnen draaien, en niet de server... Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 ff een vraag! ik heb nu een server gekocht bij serverffs voor 6 eurs maar nu wil ik een huis koop systeem erin zetten, maar ik heb op die server een INCLUDE folder!! En hoe sla ik de gegevens op als iemand de server verlaat... Bijv, Score , Geld , Welk huis enz...En hoe zet ik een icoontje op de kaart om te laten zien waar iets is? Zou je niet eerst leren scripten voordat je een server koopt? Voor dat eerste, kijk naar Sandra's account-tutorial. Voor dat tweede, zoek op de wiki (wiki.sa-mp.com) naar map icons. Ik bedoelde dat ik GEEN INCLUDE folder heb! Die heb je ook niet nodig, een include folder is nodig om pawno te kunnen draaien, en niet de server... Maar waar moet ik die Include bestanden VOOR die huizen dan neerzetten? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ----------Loaded log file: "server_log.txt". ---------- SA:MP Dedicated Server ---------------------- v0.2X, ©2005-2008 SA:MP Team [01:10:51] [01:10:51] Server Plugins [01:10:51] -------------- [01:10:51] Loaded 0 plugins. [01:10:51] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [01:10:51] It needs a gamemode0 line at the very least. Ik snap er echt niks meer van, kan iemand me helpen? Reageren
Sandra Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Het naam van het script dat je hebt opgegeven in server.cfg komt niet overeen met 1 van de gamemodes in de gamemode-map. Zorg ervoor dat als je script bijvoorbeeld "stunt.amx" heet, dat je in je server.cfg achter "gamemode0" "stunt" hebt staan. Dus: gamemode0 stunt Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Bedankt, nu doet hij het en snap ik het . Ik dacht dat je daar de naam van je script neer moest zetten . Reageren
Ambiance Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Heb mijn externe IP op gezocht en mijn server aan gezet en achter mijn ip :7777 gezet maar hij doet er niks op :s Iemand eenig idee ? grtz A Reageren
David22 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Heb mijn externe IP op gezocht en mijn server aan gezet en achter mijn ip :7777 gezetmaar hij doet er niks op :s Iemand eenig idee ? grtz A Staan je poorten open? (in je router en in je firewall) Reageren
Ambiance Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Dat weet ik dus niet Kan iemand mij dat hele proces vertellen ? Reageren
David22 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Voor je router kan je kijken op portforward.com, over je firewall heb ik ooit eens een post gemaakt, als je even geduld heb zoek ik hem op. Zodra ik 'm heb zal ik mijn post even editten Edit: En mocht je hem zelf hosten, moet je nog wel je poorten open zetten. Als je een router hebt, kan je voor meer informatie hier per router kijken.De volgende stap moet je nemen als je geen router hebt, maar ook als je wel een router hebt. In het configuratiescherm, ga naar Windows Firewall. (Tussenstap voor Windows Vista, klik op "Instelling wijzigen".) Ga dan naar het tabblad uitzonderingen en klik op 'Poort toevoegen'. Voeg daar op deze manier twee open poorten toe (let op, de eerste is TCP en de ander UDP!): De stappen zijn nodig omdat je firewall of router anders het inkomende verkeer naar je server tegenhoud, wat er voor zorgt dat niemand je server kan joinen of zien. Succes, en mocht je iets niet begrijpen moet je het even zeggen! Bewerkt: 4 september 2009 door David22 Reageren
Ambiance Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Voor je router kan je kijken op portforward.com, over je firewall heb ik ooit eens een post gemaakt, als je even geduld heb zoek ik hem op. Zodra ik 'm heb zal ik mijn post even editten Ik heb dat met die firewall. Maar wat ik op die site moet doen snap ik niet grtz, A ps Bedankt dat je me hierme helpt Edit: Het is me al gelukt Hij doet het helemaal bedankt voor de hulp Bewerkt: 6 september 2009 door Ambiance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.