Big Boss Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Ik heb zo het idee dat jouw script er zo uit ziet: public OnGameModeInit() { CreateObject(blablabla); return 1; } public OnGameModeInit() { AddStaticVehicle(blablabla); return 1; } Dat moet je dus samenvoegen: public OnGameModeInit() { // voor de duidelijkheid maak je best een scheiding tussen de delen // ---------- [MAIN] ---------- SetGameModeText("Mijn script"); SetWorldTime(12); SetWeather(2); // ---------- [Classes] ---------- // AddPlayerClass ... // ---------- [Vehicles] ---------- // AddStaticVehicle ... // ---------- [Objects] ---------- // CreateObject ... } Reageren
Crusher!! Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 public OnGameModeInit() { // voor de duidelijkheid maak je best een scheiding tussen de delen // ---------- [MAIN] ---------- SetGameModeText("Mijn script"); SetWorldTime(12); SetWeather(2); // ---------- [Classes] ---------- // AddPlayerClass ... // ---------- [Vehicles] ---------- // AddStaticVehicle ... // ---------- [Objects] ---------- // CreateObject ... } NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! je bent de return 1; vergeten Reageren
Peter_ID29 Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 Ooh! kijk, nu zie ik hem. Hij loopt perfect! Bedankt jongens!! Greetz Reageren
Crusher!! Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Ooh! kijk, nu zie ik hem. Hij loopt perfect! Bedankt jongens!! Greetz vergeet niet : return 1; Reageren
quishox Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Geplaatst: 9 december 2009 (bewerkt) Oké, ik ben nieuw hier, heb de hele tut gevolgt en blijf hierbij hangen: Probeer deze server maar eens te joinen. Nou hopelijk kan je er in komen, dan kunnen we verder. Zo niet, neem dan contact met me op. Bij mij lukt dat dus niet, er staat server didn't respond, en dat blijft ook vrij lang zo... Ik kan hem wel vinden, maar ik kan hem niet joinen. Ik hoop dat jullie de oplossing hebben! Alvast bedankt! Bewerkt: 9 december 2009 door quishox Reageren
Sandra Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2009 Heb je wel de juiste versie van de server en de client? (Tegenwoordig is het 0.3, een nieuwe versie dan die in de tijd dat ik deze tutorial heb getypt). Reageren
Rutger. Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Heb je wel de juiste versie van de server en de client? (Tegenwoordig is het 0.3, een nieuwe versie dan die in de tijd dat ik deze tutorial heb getypt). Ik heb een klein vraagje, ik heb namelijk ooit een werkende LAN-server gehad in 0.2... Hoe update ik hem nu naar 0.3? Gr, JuniorJoost Reageren
Azer Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Ik heb een klein vraagje, ik heb namelijk ooit een werkende LAN-server gehad in 0.2... Hoe update ik hem nu naar 0.3? Gr, JuniorJoost Download de 0.3 server.compileer daarna je 0.2 gamemode met de compiler (pawno) die bij de 0.3 windows server package is bijgevoegd. Er is een kans dat je nog wel wat moet aanpassen voordat de gamemode te compileren is voor 0.3, maar een script debuggen moet echter geen probleem zijn als dat voor 0.2 ook gelukt is. Bewerkt: 10 december 2009 door Azer Reageren
quishox Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Heb je wel de juiste versie van de server en de client? (Tegenwoordig is het 0.3, een nieuwe versie dan die in de tijd dat ik deze tutorial heb getypt). ik heb gewoon de 0.3 gedownload, en als ik gewoon (in andere servers) wil spelen werkt dat wel. Reageren
Sandra Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Heb je wel de juiste versie van de server en de client? (Tegenwoordig is het 0.3, een nieuwe versie dan die in de tijd dat ik deze tutorial heb getypt). ik heb gewoon de 0.3 gedownload, en als ik gewoon (in andere servers) wil spelen werkt dat wel. Sluit de console niet af, wanneer je hem opstart, of wanneer je de server binnengaat? Reageren
quishox Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Nee, als ik de server binnenga gaat die eerst laden, en daarna staat er: Server didn't respond, please wait. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) Sandra vraagt of de console niet af sluit. Dit is het zwarte scherm waar de info over de server in staat. Die moet ten alle tijde geopend zijn als je op je server wil spelen en zal er ongeveer zo uit zien: Bewerkt: 11 december 2009 door Big Boss Reageren
quishox Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) Sandra vraagt of de console niet af sluit. Dit is het zwarte scherm waar de info over de server in staat. Die moet ten alle tijde geopend zijn als je op je server wil spelen en zal er ongeveer zo uit zien: De console sluit bij mij niet af... En dit is wat ik zie: Bewerkt: 11 december 2009 door quishox Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Ik heb een paar vragen: In welke map moet ik m'n script zetten? Gewoon in de PAWNO map laten staan? Kan het zijn dat sommige dingen uit deze tutorial niet meer kloppen, door de nieuwe versie? Bewerkt: 8 januari 2010 door Dakendak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.