Big Boss Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Gamemodes moeten in de map 'gamemodes' en filterscripts in de map 'filterscripts'. Dat lijkt me toch vrij logisch ... Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 , weet ik nu welk script een gamemode is en welk een filterscript.. Reageren
Sandra Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 , weet ik nu welk script een gamemode is en welk een filterscript.. Ik neem toch aan, dat als jij een script maakt, je toch wel weet of je het een gamemode of een filterscript is... Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 , weet ik nu welk script een gamemode is en welk een filterscript.. Ik neem toch aan, dat als jij een script maakt, je toch wel weet of je het een gamemode of een filterscript is... Ahja, nu snap ik het . Maar wat betekent invalid expression, assumed zero ? Reageren
sean5874 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) Neem hier eens een kijkje: Error Codes Guide EDIT: oeps hij staat er niet tussen... :$ Bewerkt: 10 januari 2010 door sean5874 Reageren
Dakendak Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Neem hier eens een kijkje: Error Codes Guide EDIT: oeps hij staat er niet tussen... :$ . Maar ik heb nog maar 1 vraag: hoe zet je je server online? Reageren
Wanted Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) Neem hier eens een kijkje: Error Codes Guide EDIT: oeps hij staat er niet tussen... :$ . Maar ik heb nog maar 1 vraag: hoe zet je je server online? Dubbelklik op samp-server.exe? Zo niet: volg de Een eigen server maken-turorial. Bewerkt: 10 januari 2010 door Wanted Reageren
Dakendak Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 OMG, je post een link naar hetzelfde topic Reageren
Wanted Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 OMG, je post een link naar hetzelfde topic Oh ja. Had even niet goed gekeken in welk topic het stond. :$ Om een SA:MP server online te hebben, zul je je poorten moeten forwarden. Of je koopt een 24/7 server. Reageren
Dakendak Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 OMG, je post een link naar hetzelfde topic Oh ja. Had even niet goed gekeken in welk topic het stond. :$ Om een SA:MP server online te hebben, zul je je poorten moeten forwarden. Of je koopt een 24/7 server. Hoe weet ik welke poort dat ik heb Reageren
Wanted Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) OMG, je post een link naar hetzelfde topic Oh ja. Had even niet goed gekeken in welk topic het stond. :$ Om een SA:MP server online te hebben, zul je je poorten moeten forwarden. Of je koopt een 24/7 server. Hoe weet ik welke poort dat ik heb Standaard is dat 7777. Maar je mag zelf ook een poort opgeven. Deze moet je dan ook opgeven in server.cfg. Bewerkt: 11 januari 2010 door Wanted Reageren
Dakendak Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) OMG, je post een link naar hetzelfde topic Oh ja. Had even niet goed gekeken in welk topic het stond. :$ Om een SA:MP server online te hebben, zul je je poorten moeten forwarden. Of je koopt een 24/7 server. Hoe weet ik welke poort dat ik heb Standaard is dat 7777. Maar je mag zelf ook een poort opgeven. Deze moet je dan ook opgeven in server.cfg. Ik bedoel, bij PortForward. Hoe wee tik wat ik moet selecteren? EDIT:Ik zag net PFconfig Bewerkt: 15 januari 2010 door Dakendak Reageren
Crusher!! Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 EDIT:Ik zag net PFconfig *IpConfig Reageren
bledkilly Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Hallo, Ik kan heel die C/Programfiles/Rockstargames/San Andreas/savedpositions.txt niet vinden.. Reageren
Wanted Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Hallo, Ik kan heel die C/Programfiles/Rockstargames/San Andreas/savedpositions.txt niet vinden.. Die wordt automatisch aangemaakt als je /save doet in-game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.