.Timothy Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Het aantal parameters van AddStaticVehicle klopt niet, kijk hier om te zien hoe de functie eruit hoort te zien Reageren
bledkilly Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Aha, beetje dom van mij... Klein vraagje wat bedoelen ze met Direction of vehicle - angle? Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Aha, beetje dom van mij... Klein vraagje wat bedoelen ze met Direction of vehicle - angle? De richting naar waar je auto wijst, 0 is naar het noorden, 90 naar het oosten, 180 naar het zuiden en 270 naar het westen. Bewerkt: 24 februari 2010 door GTAguillaume Reageren
bledkilly Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 ok bedankt, als ik nog vragen heb stel ik ze wel Reageren
bledkilly Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Hallo, ik heb weer een vraag als ik skins heb toegevoegd, dan zie ik ze niet op het beginscherm maar ik kan er wel mee spelen.. Hoe zorg ik ervoor dat ik het wel in de beginscherm zie? Had wel gelezen dat het een veel voorkomende beginnersfout was, maar kan het op dit moment niet terugvinden. Groet, Bledkilly Reageren
Mkb122 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 PAWNO GIRL FTW Bedankt, je hebt me hier egt mee geholpen Kben nu al bezig met huis systeem, ik weet alleen niet hoe je zoon icoontje krijg met text erin van huis owned, want bij sommige moet je erin gaan staan dan krijg je text in je beeld. maar ik wil bijvoorbeeld Name:SandraFTW HouseLVL:15 Money:12222 In het icoontje zien als je er langs rijd.. ik heb nu nog dat je erin moet loopen dan zie je bla bal bal housename price bla. da wil ik weg, en dan dat wat ik net typte wil ik erin Reageren
bledkilly Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Hallo, ik heb weer een vraag als ik skins heb toegevoegd, dan zie ik ze niet op het beginscherm maar ik kan er wel mee spelen.. Hoe zorg ik ervoor dat ik het wel in de beginscherm zie? Had wel gelezen dat het een veel voorkomende beginnersfout was, maar kan het op dit moment niet terugvinden. Groet, Bledkilly Iemand nog een idee? Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Kan je toch gewoon doen door AddPlayerClass bij OnGameModeInit toe te voegen? Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Hallo, ik heb weer een vraag als ik skins heb toegevoegd, dan zie ik ze niet op het beginscherm maar ik kan er wel mee spelen.. Hoe zorg ik ervoor dat ik het wel in de beginscherm zie? Had wel gelezen dat het een veel voorkomende beginnersfout was, maar kan het op dit moment niet terugvinden. Groet, Bledkilly Iemand nog een idee? Bedoel je dat je de skins niet kan zien, bij het kiezen van een skin? public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); SetPlayerCameraPos(playerid, x,y,z); SetPlayerCameraLookAt(playerid, x,y,z); SetPlayerFacingAngle(playerid, angle); return 1; } Voilà, de "x,y,z,angle" verander je maar aan je eigen coordinaten. Bewerkt: 25 februari 2010 door Freaksken Reageren
bledkilly Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Hallo, ik heb weer een vraag als ik skins heb toegevoegd, dan zie ik ze niet op het beginscherm maar ik kan er wel mee spelen.. Hoe zorg ik ervoor dat ik het wel in de beginscherm zie? Had wel gelezen dat het een veel voorkomende beginnersfout was, maar kan het op dit moment niet terugvinden. Groet, Bledkilly Iemand nog een idee? Bedoel je dat je de skins niet kan zien, bij het kiezen van een skin? public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); SetPlayerCameraPos(playerid, x,y,z); SetPlayerCameraLookAt(playerid, x,y,z); SetPlayerFacingAngle(playerid, angle); return 1; } Voilà, de "x,y,z,angle" verander je maar aan je eigen coordinaten. Ok bedankt het is gelukt!, Nu heb ik zo'n bestandje gedownload van SA-MP site met als naam House Systeem, Maar wanneer ik alles invoer ( weet niet of ik alles goed invoer ) valt mijn server uit wanneer ik /createhouse doe. Doe ik wat verkeerds? hier wat screens : Klik (1) Klik (2) ( Waar moeten deze bestanden toegevoegd worden? ) Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 .amx-bestanden moeten in de filterscripts-map of gamemodes-map, afhankelijk of het een filterscript of een gamemode is (logisch). .inc-bestanden moeten in de include-map binnnen de pawno-map. Reageren
bledkilly Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Het werkt nog steeds niet Wat doe ik verkeerd? ( Kijk screenshot ) Klik hier! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Jij hebt SetPlayerPos(0,..................); // en de rest ook met 0 En SetPlayerPos(93,..................); // en de rest ook met 93 Dat moet zijn "playerid", bijvoordbeeld: SetPlayerPos(playerid,10.0,10.0,10.0); Bewerkt: 26 februari 2010 door Crusher!! Reageren
bledkilly Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Aha, hij werkt toppie! Reageren
steefjegta Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 ja ik heb alles gelezen en gedaan maar als je die samp server wil openen dan sluit hij weer toen heb ik server_log geopend en staat er: I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [14:56:02] It needs a gamemode0 line at the very least. maar daar snap ik niks van kan iemand mij helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.