DenkaanHenk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Alleen Rockstar kan dit soort dingen bevestigen, het zou wel lullig voor Microsoft zijn. Omdat hun 50 miljoen hebben betaald voor de content, als Sony ook 50 miljoen betaald vind ik het wel eerlijk. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Alleen Rockstar kan dit soort dingen bevestigen, het zou wel lullig voor Microsoft zijn. Omdat hun 50 miljoen hebben betaald voor de content, als Sony ook 50 miljoen betaald vind ik het wel eerlijk. Sony heeft rockstar en gta groot gemaakt, en dan pikt microsoft het in door een belachelijk bedrag te betalen? Net las ik ergens dat er verschillende nieuwsberichten waren waarin stond dat gta 4 exclusief naar de xbox360 zou gaan. Dat was ook niet waar dus het is mogelijk dat dit ook wel waar is. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Pas wanneer het op GTA4.net zal staan geloof ik het. Lijkt me niet waar. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 dt is dikke bullshit Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 wat is een content?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Oh dat zijn wat extra missies voor GTA IV op de Xbox 360, maar voor wat extra missies zou ik niet jaloers zijn hoor. Bij mij gaat het toch altijd om de vrije wereld. Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 kan je dat dan downloaden via de ps3 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dat is nog niet bekend, maar mischien wel. Dat zou ook wel leuk zijn voor de PS3 bezitters. Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Maar ik hoop het natuurlijk wel, want ik ben zelf ook een ps3 bezitter. swiggers;) Reageren
Vice City fan Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) ''Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten.'' Oftwel ze weten het zelf niet eens zeker. Bewerkt: 26 januari 2008 door Vice City fan Reageren
MNC3 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 XGN zegt genoeg. Die site zijn goed in geruchten te verspreiden of dingen die niet waar zijn. MicroSoft heeft er 50 miljoen aan betaald dus denk na.... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ''Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten.''Oftwel ze weten het zelf niet eens zeker. Idd een beetje domme zin. Je gaat een spel geen half jaar uitstellen omdat het maar niet wil lukken de mogelijkheid om een downloadtable content te instaleren erin te zetten. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het bericht is al verwijderd van de site: Klik hier! Dus het klopt vast niet.. En ze hebben gezegd dat Microsoft die hele content heeft opgekocht. Wel dom van rockstar, want als ze het voor beide consoles gingen uitgeven, verdiende ze er meer aan. maar microsoft zal wel een goed bod hebben gegeven Reageren
battle1970 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het is altijd Microsoft en nooit Sony. !@#$% Microsoft %$#@! ...sony kreeg altijd EERST gta op hun console en door hun eigewijze gezijk en microsoft zijn 50mill is het contentje van microsoft Reageren
philip14 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Het is altijd Microsoft en nooit Sony. !@#$% Microsoft %$#@! ...sony kreeg altijd EERST gta op hun console en door hun eigewijze gezijk en microsoft zijn 50mill is het contentje van microsoft Eigenwijze gezeik? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.