Jump to content

Exclusieve content xbox360 niet exclusief

Recommended Posts

Geplaatst:

Alleen Rockstar kan dit soort dingen bevestigen, het zou wel lullig voor Microsoft zijn. Omdat hun 50 miljoen hebben betaald voor de content, als Sony ook 50 miljoen betaald vind ik het wel eerlijk. :)

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gta-killer

14

• philip14

8

• nationalist

6

• Black Force

5

Geplaatst:
Alleen Rockstar kan dit soort dingen bevestigen, het zou wel lullig voor Microsoft zijn. Omdat hun 50 miljoen hebben betaald voor de content, als Sony ook 50 miljoen betaald vind ik het wel eerlijk. :)

Sony heeft rockstar en gta groot gemaakt, en dan pikt microsoft het in door een belachelijk bedrag te betalen?

Net las ik ergens dat er verschillende nieuwsberichten waren waarin stond dat gta 4 exclusief naar de xbox360 zou gaan. Dat was ook niet waar dus het is mogelijk dat dit ook wel waar is.

Geplaatst:

Oh dat zijn wat extra missies voor GTA IV op de Xbox 360, maar voor wat extra missies zou ik niet jaloers zijn hoor. Bij mij gaat het toch altijd om de vrije wereld. :D

Geplaatst:

ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Maar ik hoop het natuurlijk wel, want ik ben zelf ook een ps3 bezitter. swiggers;)

Geplaatst: (bewerkt)

''Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten.''

Oftwel ze weten het zelf niet eens zeker.

Bewerkt: door Vice City fan
Geplaatst:

XGN zegt genoeg. Die site zijn goed in geruchten te verspreiden of dingen die niet waar zijn. MicroSoft heeft er 50 miljoen aan betaald dus denk na....

Geplaatst:
''Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten.''

Oftwel ze weten het zelf niet eens zeker.

Idd een beetje domme zin.

Je gaat een spel geen half jaar uitstellen omdat het maar niet wil lukken de mogelijkheid om een downloadtable content te instaleren erin te zetten.

Geplaatst:

Het bericht is al verwijderd van de site: Klik hier!

Dus het klopt vast niet..

En ze hebben gezegd dat Microsoft die hele content heeft opgekocht. Wel dom van rockstar, want als ze het voor beide consoles gingen uitgeven, verdiende ze er meer aan. maar microsoft zal wel een goed bod hebben gegeven :duh:

Geplaatst:
Het is altijd Microsoft en nooit Sony.

:ch: !@#$% Microsoft %$#@! :ch:

...sony kreeg altijd EERST gta op hun console :duh: en door hun eigewijze gezijk en microsoft zijn 50mill is het contentje van microsoft :puh:

Geplaatst:
Het is altijd Microsoft en nooit Sony.

:ch: !@#$% Microsoft %$#@! :ch:

...sony kreeg altijd EERST gta op hun console :duh: en door hun eigewijze gezijk en microsoft zijn 50mill is het contentje van microsoft :puh:

Eigenwijze gezeik?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...