Jump to content

Exclusieve content xbox360 niet exclusief


Gta-killer

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta-killer

    14

  • philip14

    8

  • nationalist

    6

  • Black Force

    5

Net kwam ik op deze site het bericht tegen dat de ''exclusieve'' content van de xbox 360 ook naar de ps3 komt.

Het nieuwsbericht vind ik een beete wazig maar ik denk wel dat het echt waar is, XGN is goede site.

Zelf vind ik dit natuurlijk leuk, zo kunnen alle ps3 bezitters ook van de content genieten.

Wat vind jij er van?

Lezen jullie allemaal het bericht verkeerd ofzo? Het gaat over andere content, dan die grote exclusieve episodic content packs waar microsoft 50 miljoen voor heeft betaald. Het gaat over kleinere downloadbare dingen voor gta 4 die op beide komen. Die uren toevoeging aan de verhaallijn die rockstar beloofde bij die download packs zal dus niet op de ps3 verschijnen. Ze zeggen hier alleen dat andere downloadbare content naast die packs komt en dat dat op beide consoles uit komt. En zelfs dat is nog te betwijfelen aangezien die nederlandse site de enige is tot nu toe die dit aangeeft zonder enige bronvermelding.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt idd wat bartsimpson zegt.

Net heb ik van 3 andere sites ook de berichten gelezen dat het om een andere downloadable content gaat die wel op beide consoles uitkomt.

Dit is een van die sites die dat duidelijk maakt. Ook zag ik op die sites een aantal screens die ik nog nooit eerder had gezien, maar dat kan ook aan mij liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 ownd!

Waahah veel beter dan de PS3

En ik denk dus dat het niet zo is :D

Ga ergens anders spammen vieze fanboy, je bent hatelijk. Verder ga ik er maar niet op in, anders ga je misschien nog wel huilen.

Ik vind het wel vet dat de ps3 toch nog iets van een downloadable content krijgt, zo laat rockstar de playstation 3 toch niet helemaal in de kou staan, en met dat content exclusief voor de 360, daar heeft microsoft geluk mee, maarja, ik gun het de mensen wel, ookal zou ik het ook graag op de playstation3 gezien hebben. :)

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 ownd!

Waahah veel beter dan de PS3

En ik denk dus dat het niet zo is :D

????xbox360...fanboy...?????tjah maybe dat de 360 toch indd meer content krijgt dan de ps3. Ben benieuwd wat dit allemaal inhoud en hoe duur dit gaat worden(ps3).....ben er trouwens wel blij mee

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 ownd!

Waahah veel beter dan de PS3

En ik denk dus dat het niet zo is :D

????xbox360...fanboy...?????tjah maybe dat de 360 toch indd meer content krijgt dan de ps3. Ben benieuwd wat dit allemaal inhoud en hoe duur dit gaat worden(ps3).....ben er trouwens wel blij mee

Die content zal idd niet goedkoop zijn want microsoft wil natuurlijk zijn 50 miljoen terugverdienen.

Ik ben blij met de ps3 versie, extra content zou wel leuk extraatje zijn, maar echt niet nodig voor mij.

Het spelen van verhaallijn vind ik vaak meer dan genoeg, hoef er niet nog eens nieuw stukje verhaallijn bij.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ga echt kei en keihad lachen als de content niet alleen voor de X360 is :schater::schater::schater:^_^ . Dan is die 50 miljoen gewoon weggegooid geld van Microsoft. Maar ik snap het niet. Door PS is GTA groot geworden omdat de PS2 er toen was, de Xbox was er toen niet. III, VC en SA zijn allemaal topgames en allemaal voor PS2 ontwikkeld. Ik dacht dat R* een speciale band had met Sony maar met een paar miljoen ineens niet. Dat slaat helemaal nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, xbox 360 krijgt dan wel een extra content maar de ps3 bezitters (de slimme onder ons) krijgen dit wel dubbel terug in de graphics die toch veel mooier zullen zijn dan op de xbox 360 :Y

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw bericht:

In dit nieuwsbericht laat rockstar weten dat de downloadbare episode een experiment is. Als het experiment een succes wordt zal er meer content volgen die naar bijde consoles komt.

Wordt de content geen succes, dan heeft microsoft 50 miljoen voor een onsuccesvolle content betaald..

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw bericht:

In dit nieuwsbericht laat rockstar weten dat de downloadbare episode een experiment is. Als het experiment een succes wordt zal er meer content volgen die naar bijde consoles komt.

Wordt de content geen succes, dan heeft microsoft 50 miljoen voor een onsuccesvolle content betaald..

Dat is mooi nieuws voor mij, als het waar is........ :puh: Ik hoop het wel. ^_^

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 ownd!

Waahah veel beter dan de PS3

En ik denk dus dat het niet zo is :D

Geniet ervan zolang het kan. Ben benieuwd hoelang je GTAIV kunt spelen op je x-doos voordat je je mooie rode ring krijgt. Dan zegt je x-doos *pffft*, en wij de ps3 bezitters gamen rustig verder. Met of zonder exclusieve content :tu:

*sorry voor het offtopic ,maar moest het echt even kwijt*

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga echt kei en keihad lachen als de content niet alleen voor de X360 is :schater::schater::schater:^_^ . Dan is die 50 miljoen gewoon weggegooid geld van Microsoft. Maar ik snap het niet. Door PS is GTA groot geworden omdat de PS2 er toen was, de Xbox was er toen niet. III, VC en SA zijn allemaal topgames en allemaal voor PS2 ontwikkeld. Ik dacht dat R* een speciale band had met Sony maar met een paar miljoen ineens niet. Dat slaat helemaal nergens op.

Denk je dat Sony niet veel betaald heeft voor de tijdelijke exclusiviteit van de GTA's tot nu toe? Het draait gewoon om geld..

Ok, xbox 360 krijgt dan wel een extra content maar de ps3 bezitters (de slimme onder ons) krijgen dit wel dubbel terug in de graphics die toch veel mooier zullen zijn dan op de xbox 360 :Y

Bullshit de 2 versies zijn afgezien van de episodic content nagenoeg identiek, ook qua graphics..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...