AOSY86 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Die content zal idd niet goedkoop zijn want microsoft wil natuurlijk zijn 50 miljoen terugverdienen.Ik ben blij met de ps3 versie, extra content zou wel leuk extraatje zijn, maar echt niet nodig voor mij. Het spelen van verhaallijn vind ik vaak meer dan genoeg, hoef er niet nog eens nieuw stukje verhaallijn bij. mee eens Gta-killer ! al die fanboy reactie's = Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) Ik ga echt kei en keihad lachen als de content niet alleen voor de X360 is . Dan is die 50 miljoen gewoon weggegooid geld van Microsoft. Maar ik snap het niet. Door PS is GTA groot geworden omdat de PS2 er toen was, de Xbox was er toen niet. III, VC en SA zijn allemaal topgames en allemaal voor PS2 ontwikkeld. Ik dacht dat R* een speciale band had met Sony maar met een paar miljoen ineens niet. Dat slaat helemaal nergens op. Dat is echt de grootste bullshit ooit vriend. Zeker mannetje van 11? GTA is niet groot geworden door de PS2, GTA is groot geworden omdat het een goeie game was en toevallig ook is ontwikkeld voor een Console in dit geval de PS2. (omdat er geen andere was) Verder is GTA altijd op de pc geweest waar het ook goed verkocht. Ik kan nog herrinneren dat ik gta london op mijn pc speelde toen hij net uit was.. En deze is volgens mij nooit op een playstation gekomen, hoe ver ik mij kan herrinneren. Zoals een mogelijk feit is, zal de exclusieve content niet alleen extra uurtjes gameplay zijn maar mogelijk ook autos, kleren, caracters, en mogelijk zelfs stukje nieuwe map. (dus alleen voor xdoos360). Dit is gewoone en super slimme zet van MS geweest om zo meer klanten binnen te halen, is gewoon marketing. Dat jij dit nou niet begrijpt. Dat sony nou zo lui (dom) is om dit niet te doen voor een beetje exclusiviteit.. =] Er zal zo ver ik weet ook content komen voor beide consoles. Bewerkt: 12 februari 2008 door XIDESIGN Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Nieuw bericht:In dit nieuwsbericht laat rockstar weten dat de downloadbare episode een experiment is. Als het experiment een succes wordt zal er meer content volgen die naar bijde consoles komt. Wordt de content geen succes, dan heeft microsoft 50 miljoen voor een onsuccesvolle content betaald.. Dat laatste heeft rockstar niet gezegd en is giswerk van die site zelf. Misschien kijken ze wel gewoon of het aanslaat bij deze GTA, zodat ze de volgende GTA nog beter kunnen voorbereiden op DLC. Reageren
philip14 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik ga echt kei en keihad lachen als de content niet alleen voor de X360 is . Dan is die 50 miljoen gewoon weggegooid geld van Microsoft. Maar ik snap het niet. Door PS is GTA groot geworden omdat de PS2 er toen was, de Xbox was er toen niet. III, VC en SA zijn allemaal topgames en allemaal voor PS2 ontwikkeld. Ik dacht dat R* een speciale band had met Sony maar met een paar miljoen ineens niet. Dat slaat helemaal nergens op. Dat is echt de grootste bullshit ooit vriend. Zeker mannetje van 11? GTA is niet groot geworden door de PS2, GTA is groot geworden omdat het een goeie game was en toevallig ook is ontwikkeld voor een Console in dit geval de PS2. (omdat er geen andere was) Verder is GTA altijd op de pc geweest waar het ook goed verkocht. Ik kan nog herrinneren dat ik gta london op mijn pc speelde toen hij net uit was.. En deze is volgens mij nooit op een playstation gekomen, hoe ver ik mij kan herrinneren. Zoals een mogelijk feit is, zal de exclusieve content niet alleen extra uurtjes gameplay zijn maar mogelijk ook autos, kleren, caracters, en mogelijk zelfs stukje nieuwe map. (dus alleen voor xdoos360). Dit is gewoone en super slimme zet van MS geweest om zo meer klanten binnen te halen, is gewoon marketing. Dat jij dit nou niet begrijpt. Dat sony nou zo lui (dom) is om dit niet te doen voor een beetje exclusiviteit.. =] Sony heeft geen exclusiviteit nodig voor de betere console Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Ik ga echt kei en keihad lachen als de content niet alleen voor de X360 is . Dan is die 50 miljoen gewoon weggegooid geld van Microsoft. Maar ik snap het niet. Door PS is GTA groot geworden omdat de PS2 er toen was, de Xbox was er toen niet. III, VC en SA zijn allemaal topgames en allemaal voor PS2 ontwikkeld. Ik dacht dat R* een speciale band had met Sony maar met een paar miljoen ineens niet. Dat slaat helemaal nergens op. Dat is echt de grootste bullshit ooit vriend. Zeker mannetje van 11? GTA is niet groot geworden door de PS2, GTA is groot geworden omdat het een goeie game was en toevallig ook is ontwikkeld voor een Console in dit geval de PS2. (omdat er geen andere was) Verder is GTA altijd op de pc geweest waar het ook goed verkocht. Ik kan nog herrinneren dat ik gta london op mijn pc speelde toen hij net uit was.. En deze is volgens mij nooit op een playstation gekomen, hoe ver ik mij kan herrinneren. Zoals een mogelijk feit is, zal de exclusieve content niet alleen extra uurtjes gameplay zijn maar mogelijk ook autos, kleren, caracters, en mogelijk zelfs stukje nieuwe map. (dus alleen voor xdoos360). Dit is gewoone en super slimme zet van MS geweest om zo meer klanten binnen te halen, is gewoon marketing. Dat jij dit nou niet begrijpt. Dat sony nou zo lui (dom) is om dit niet te doen voor een beetje exclusiviteit.. =] Sony heeft geen exclusiviteit nodig voor de betere console Betere console? Zo super beter is hij nou ook weer niet hor. Zit klein verschil in. Het enigste grote verschil is de blu-ray welke bepaalde dingen uitbreid en een game groter kan worden. Dus kom niet met je fanboy gedrag. Iemand kiest voor een bepaalde console omdat hij/zei deze leuk vind. Ik heb ook een xbox gekocht omdat ik de controller fijner vind. MS heeft het gewoon super slim aangepakt en dat is een feit, maar of ze het nu nog goed gaan afwerken is maar de vraag. Reageren
philip14 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Jij begint hier met Sony te beledigen. Wie aan Sony komt, komt aan mij Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Jij begint hier met Sony te beledigen. Wie aan Sony komt, komt aan mij Spreekt maar weer van kleuter gedrag. Het is gewoon niet slim van sony om niet mee te gaan en bijvoorbeeld ook 50mil voor exclusieve content (andere content als xdoos) neer te leggen. Reageren
philip14 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Jij begint hier met Sony te beledigen. Wie aan Sony komt, komt aan mij Spreekt maar weer van kleuter gedrag. Het is gewoon niet slim van sony om niet mee te gaan en bijvoorbeeld ook 50mil voor exclusieve content (andere content als xdoos) neer te leggen. Hoeveel content denk je dat er gaat komen? Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Jij begint hier met Sony te beledigen. Wie aan Sony komt, komt aan mij Spreekt maar weer van kleuter gedrag. Het is gewoon niet slim van sony om niet mee te gaan en bijvoorbeeld ook 50mil voor exclusieve content (andere content als xdoos) neer te leggen. Hoeveel content denk je dat er gaat komen? Kijk het zit zo; Die DLC is eigelijk een soort "test". Het kan dus floppen of een keiharde hit worden waardoor ms veel nieuwe klanten trekt om een xdoos te kopen. Als het flopt heeft Sony geluk dat het niet is meegegaan. Als het een huge succes wordt zitten ze met de gebakke peren. Ik denk.. Atans hoop dat er een deel nieuwe map in komt (zou echt te vet zijn, en dan zou het zeker niet floppen) wat auto's, kleren, nieuwe gebouwen om in te gaan. Nieuwe mini games (sjoelen ofzo noem iets geks). . Ook al moet je er voor betalen. Reageren
Black Force Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Het downloadable content kon nog wel eens verassend goed gaan uitpakken eigelijk hoor, sony kon nog wel eens spijt gaan krijgen dat zei niet ook iets geregeld hebben. Maar ach, dit zoekt men zelf maar uit, ik ben blij dat ik GTA IV kan spelen op de ps3 en daarmee uit! Greetz, Black Force Reageren
PSVer Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Waarom zou Microsoft dan 50 miljoen(of miljard ) hebben betaald? Hoe weet je zo zeker dat ze het ook echt zoveel hebben betaald? En misschien was dat vooral zodat heel veel mensen nu een xbox360 hebben gekocht in plaats van een ps3 zodat ze alles voor gta 4 zullen hebben. Ik beweer niet dat dit bericht klopt maar microsoft heeft door te zeggen dat het exclusief is veel klanten gewonnen. Dat heeft R* bevestigt. Dus ik denk niet dat PS3 het krijgt. Ze zullen dan ongeveer ook 50 miljoen moeten betalen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Kijk het zit zo;Die DLC is eigelijk een soort "test". Het kan dus floppen of een keiharde hit worden waardoor ms veel nieuwe klanten trekt om een xdoos te kopen. Als het flopt heeft Sony geluk dat het niet is meegegaan. Als het een huge succes wordt zitten ze met de gebakke peren. Ik denk.. Atans hoop dat er een deel nieuwe map in komt (zou echt te vet zijn, en dan zou het zeker niet floppen) wat auto's, kleren, nieuwe gebouwen om in te gaan. Nieuwe mini games (sjoelen ofzo noem iets geks). . Ook al moet je er voor betalen. Verwacht maar niet te veel van die downloadbare content, want extra map zal er 99% zeker niet inzitten. Waarschijnlijk is het gewoon een extra stukje verhaallijn, dus in missies. Of er ook extra autos bij komen betwijfel ik, ik denk dat het gewoon een missie pack zal zijn. En als die downloadbare content een succes wordt, kan ik me niet voorstellen dat R* verlijding kan weerstaan om het niet op de ps3 uit te brengen want dat levert weer heel erg veel extra op. (evt met kleine betaling sony) En als het niet op ps3 komt, nou en, ik zal er echt niet van wakker liggen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Kijk het zit zo;Die DLC is eigelijk een soort "test". Het kan dus floppen of een keiharde hit worden waardoor ms veel nieuwe klanten trekt om een xdoos te kopen. Als het flopt heeft Sony geluk dat het niet is meegegaan. Als het een huge succes wordt zitten ze met de gebakke peren. Ik denk.. Atans hoop dat er een deel nieuwe map in komt (zou echt te vet zijn, en dan zou het zeker niet floppen) wat auto's, kleren, nieuwe gebouwen om in te gaan. Nieuwe mini games (sjoelen ofzo noem iets geks). . Ook al moet je er voor betalen. Verwacht maar niet te veel van die downloadbare content, want extra map zal er 99% zeker niet inzitten. Waarschijnlijk is het gewoon een extra stukje verhaallijn, dus in missies. Of er ook extra autos bij komen betwijfel ik, ik denk dat het gewoon een missie pack zal zijn. En als die downloadbare content een succes wordt, kan ik me niet voorstellen dat R* verlijding kan weerstaan om het niet op de ps3 uit te brengen want dat levert weer heel erg veel extra op. (evt met kleine betaling sony) En als het niet op ps3 komt, nou en, ik zal er echt niet van wakker liggen Contractbreuk zal Rockstar alleen maar meer geld kosten dan dat ze zullen verdienen, Microsoft is ook niet gek ben er zeker van dat ze een waterdicht contract hebben waar Rockstar niet onderuit kan komen, athans niet zonder flink te betalen.. Reageren
nationalist Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 (bewerkt) Nieuw artikel: Multiplayer GTA IV enkel op xbox 360 ? Zie: http://www.gunk.be/?module=nieuws&id=15513 Bewerkt: 13 februari 2008 door nationalist Reageren
nationalist Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Nieuw artikel: Rockstar ontkent multiplayer speculaties. Zie: http://www.gunk.be/?module=nieuws&id=15518 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.