Jump to content

Exclusieve content xbox360 niet exclusief

Recommended Posts

Geplaatst:
Nieuw artikel: Multiplayer GTA IV enkel op xbox 360 ?

Zie: http://www.gunk.be/?module=nieuws&id=15513

:cya:

Gelukkig post je meteen erna het bericht dat R* zegt dat het niet waar is, want anders zouden mensen hier misschien nog gaan denken dat het echt waar is.

Maar dit is zeker niet de eerste keer dat microsoft met een niet-kloppens bericht komt (ze zeggen ook steeds dat ze console war aan het winnen zijn, en dat ze de meest krachtige console hebben en de andere onzinberichten kan ik ff niet herineren)

Dat is namelijk de rede dat ik nog steeds denk dat er ''een addertje onder het gras zit'' bij die downloadbare content want ik vertrouw die gasten voor geen meter.

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gta-killer

14

• philip14

8

• nationalist

6

• Black Force

5

Geplaatst:

HAHA die mi€ro$oft toch. Anyway.

Was er laatst niet een bericht op gtanetwork.net geplaatst dat DLC een concept wordt voor de xbox en als het aanslaat(lijkt mij logisch) komt het ook voor de PS3 en PC, weet iemand hier toevallig meer over?

Geplaatst: (bewerkt)
als dat waar is :duh:

geen multiplayer op ps3 heb ik daarvoor gtaIV voor bestelt

terwijl er geen multiplayer optie komt :duh:

Zoals je boven je kan lezen, er klopt geen zak van! Ps3 versie heeft ook gewoon multiplayer.

Was er laatst niet een bericht op gtanetwork.net geplaatst dat DLC een concept wordt voor de xbox en als het aanslaat(lijkt mij logisch) komt het ook voor de PS3 en PC, weet iemand hier toevallig meer over?

Ik denk ook niet dat ze een succesvolle content zomaar voor de ps3 laten terwijl de ps3 versie waarschijnlijk veel vaker gaat verkopen. En niet denken dat het niet mogelijk is, want zolang het niet van de eigen ontwikkelaars van microsoft is kan je niet zomaar zeggen of het wel of niet exclusief is. GTA SA zou ook ps2 exclusief blijeven..

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
als dat waar is :duh:

geen multiplayer op ps3 heb ik daarvoor gtaIV voor bestelt

terwijl er geen multiplayer optie komt :duh:

Zoals je boven je kan lezen, er klopt geen zak van! Ps3 versie heeft ook gewoon multiplayer.

Ik denk ook niet dat ze een succesvolle content zomaar voor de ps3 laten terwijl de ps3 versie waarschijnlijk veel vaker gaat verkopen. En niet denken dat het niet mogelijk is, want zolang het niet van de eigen ontwikkelaars van microsoft is kan je niet zomaar zeggen of het wel of niet exclusief is. GTA SA zou ook ps2 exclusief blijeven..

Waarom zou de ps3 versie veel vaker verkopen? Het is logischer dat de 360 versie meer zal verkopen, omdat daar veel meer verkochte consoles van zijn..

Waarom zou de ps3 versie veel vaker verkopen? Het is logischer dat de 360 versie meer zal verkopen, omdat daar veel meer verkochte consoles van zijn..

In Europa verwacht ik zoiezo een veel grotere verkoop van de ps3 versie (omdat ps3 in pal gebieden steeds populairder wordt en veel nieuwe games op ps3 meer verkopen).

Amerika kan ik moeilijk inschatten omdat de xbox360 daar wel populairder is als de ps3, maar ik denk toch dat een deel van de mensen gta toch op de playstation vind thuishoren (niet iedereen zeg ik, een deel) omdat ze toch alle voorgaande delen op de playstation hebben gespeeld. Ook ik heb de ps3 versie genomen terwijl ik ook een xbox heb staan thuis, omdat ik hem toch liever op de playstation speel.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

In Europa verwacht ik zoiezo een veel grotere verkoop van de ps3 versie (omdat ps3 in pal gebieden steeds populairder wordt en veel nieuwe games op ps3 meer verkopen).

Amerika kan ik moeilijk inschatten omdat de xbox360 daar wel populairder is als de ps3, maar ik denk toch dat een deel van de mensen gta toch op de playstation vind thuishoren (niet iedereen zeg ik, een deel) omdat ze toch alle voorgaande delen op de playstation hebben gespeeld. Ook ik heb de ps3 versie genomen terwijl ik ook een xbox heb staan thuis, omdat ik hem toch liever op de playstation speel.

Bij mij idem dito wat betreft xbox en ps. Maar in amerika zal de xbox wel beter verkopen, omdat amerikanen het lieftst amerikaanse producten kopen, en de Europese bevolking is daarbij iets rijker dus die zullen sneller een PS3 kopen (kost iets meer maar dan heb je ook iets meer).

Geplaatst:
Maar in amerika zal de xbox wel beter verkopen, omdat amerikanen het lieftst amerikaanse producten kopen

De ps2 heeft anders flink de xbox1 verslagen in amerika. En de wii is heeft de xbox360 ook in zeer korte tijd ingehaald.

Zal vast ook wel een rol spelen, dat de xbox360 een amerikaans product is (ookal wordt het in china gefabriceerd) maarik denk vooral omdat games aanbod op dit moment bij xbox hoger ligt dat veel amerikanen nog bij de xbox blijven.

Geplaatst:
(ze zeggen ook steeds dat ze console war aan het winnen zijn, en dat ze de meest krachtige console hebben en de andere onzinberichten kan ik ff niet herineren)

:7 Denk je nou echt dat ze gaan zeggen dat de ps3 krachtiger is? Het is een bedrijf dat winst wil maken, ze gaan dus echt niet zeggen dat ze de ps3 beter vinden. En was Sony niet het bedrijf dat een filmpje van een game liet zien op de E3, die uiteindelijk helemaal niet in-game bleek te zijn? Elk bedrijf doet zo hoor ;)

Geplaatst:
(ze zeggen ook steeds dat ze console war aan het winnen zijn, en dat ze de meest krachtige console hebben en de andere onzinberichten kan ik ff niet herineren)

:7 Denk je nou echt dat ze gaan zeggen dat de ps3 krachtiger is? Het is een bedrijf dat winst wil maken, ze gaan dus echt niet zeggen dat ze de ps3 beter vinden. En was Sony niet het bedrijf dat een filmpje van een game liet zien op de E3, die uiteindelijk helemaal niet in-game bleek te zijn? Elk bedrijf doet zo hoor ;)

Hohoho.

Nu gaan we weer de "fanboy" richting op :duh: .

Ikzelf vind die console wars achterlijk, Sony & Microsoft hebben die console's gemaakt voor entertainment, niet om te discussieren welke de beste is.

Ontopic: Nou, ik ben geen fanboy voor de PS3 en of 360, maar vind ik toch wel wat rot voor Microsoft (als dit waar is).

Mocht dit waar zijn hebben ze hun geld verspild, die 20 mil $..

Geplaatst:
Mocht dit waar zijn hebben ze hun geld verspild, die 20 mil $..

Pffffffff ben je nou echt zo dom. Denk je dat als Microsoft een deal sluit met R* van miljoenen dollars dat ze niet in een contract vast leggen dat R* de content alleen voor de X360 mag ontwikkelen. R* zou toch een oplichter zijn als Microsoft ze fucking 50 miljoen geeft om een exclusieve content voor hen ontwikkelen, die ze later ook voor Microsoft`s concurrenten uitbrengen.

Het is altijd Microsoft en nooit Sony.

:ch: !@#$% Microsoft %$#@! :ch:

Waarom altijd microsoft?

San Andreas was eerst een exclusieve game voor de PS2 omdat SOny een contract had, halfjaar later ofzo kwam SA ook voor PC en xbox.

Dus niet altijd microsoft.

Maar in amerika zal de xbox wel beter verkopen, omdat amerikanen het lieftst amerikaanse producten kopen

De ps2 heeft anders flink de xbox1 verslagen in amerika. En de wii is heeft de xbox360 ook in zeer korte tijd ingehaald.

Zal vast ook wel een rol spelen, dat de xbox360 een amerikaans product is (ookal wordt het in china gefabriceerd) maarik denk vooral omdat games aanbod op dit moment bij xbox hoger ligt dat veel amerikanen nog bij de xbox blijven.

Idd, en 360's worden in Hongarije of Bulgarije gerepareert, dus dat is weird, en is niet Amerika.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

ik ga dit niet helemmaal doorlezen maar dit vond ik

Rockstar ontkent multiplayer speculaties

Er lijkt maar geen einde te komen aan de geruchten afkomstig van het Rockstar-front. Enkele uren geleden wist ik jullie nog te vertellen dat de kans groot was dat enkel Xbox 360-bezitters van de multiplayermogelijkheden voor GTA IV zouden kunnen genieten. Baas van Microsoft Entertainment en Xbox, Don Mattrick, verklaarde in een podcast dat 'GTA een fantastisch spel is door zijn downloadbare content en online multiplayer support, uniek voor de Xbox 360.'

Naar aanleiding van de nieuwberichten rond deze uitspraak, bevestigt Rockstar nu dat zowel de PS3- als de Xbox 360-versie over een multiplayermodus beschikt.

'It's always something we've been open about, both versions will support online multiplayer capabilities,' wist een Rockstar vertegenwoordiger te vertellen.

Wat Don Mattrick nu precies bedoelde met 'uniek voor de Xbox 360' is nog onduidelijk. Vermoedelijk refereerde hij naar de online Xbox Live-beleving, en niet naar de exlusiviteit van de multiplayermodus.

BRON

Geplaatst:
ik ga dit niet helemmaal doorlezen maar dit vond ik

Rockstar ontkent multiplayer speculaties

Er lijkt maar geen einde te komen aan de geruchten afkomstig van het Rockstar-front. Enkele uren geleden wist ik jullie nog te vertellen dat de kans groot was dat enkel Xbox 360-bezitters van de multiplayermogelijkheden voor GTA IV zouden kunnen genieten. Baas van Microsoft Entertainment en Xbox, Don Mattrick, verklaarde in een podcast dat 'GTA een fantastisch spel is door zijn downloadbare content en online multiplayer support, uniek voor de Xbox 360.'

Naar aanleiding van de nieuwberichten rond deze uitspraak, bevestigt Rockstar nu dat zowel de PS3- als de Xbox 360-versie over een multiplayermodus beschikt.

'It's always something we've been open about, both versions will support online multiplayer capabilities,' wist een Rockstar vertegenwoordiger te vertellen.

Wat Don Mattrick nu precies bedoelde met 'uniek voor de Xbox 360' is nog onduidelijk. Vermoedelijk refereerde hij naar de online Xbox Live-beleving, en niet naar de exlusiviteit van de multiplayermodus.

BRON

1) Je mag niet zomaar een bericht kopieren van een andere site.

2) Ik heb dat al eerder gepost.

:cya:

Geplaatst:

Jongens, jongens, wat maken mij ons toch eigenlijk druk. Ik denk persoonlijk dat die exclusieve content voor de xbox-360 niet zo heel veel zal uitmaken hoor. Het gaat tenslotte maar om 1 ding: Dat we allemaal van de game kunnen genieten. Of het nu op de xbox 360 is, of op de PS3. Am i right ? :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...