Jump to content

probleem met mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik snap er niks van. Die mods hoe moet dat? Ik heb een Aston DB9 mod gedaan. Heb ik een SuperGT ga ik naar Transfender, en dan doet die het niet. Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:
Hoi,

Ik snap er niks van. Die mods hoe moet dat? Ik heb een Aston DB9 mod gedaan. Heb ik een SuperGT ga ik naar Transfender, en dan doet die het niet. Kan iemand mij helpen?

Wat doet het niet, en heb je een link naar de mod zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.

Dan pas kunnen we je echt helpen.

Greetz Ferryn

Geplaatst:
Hoi,

Ik heb er nog meer, dit is er een van>http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=downloads&showfile=11. Ik snap het niet.

Mods instaleren is vrij makkelijk, maar het lijkt moeilijk. :puh:

Ten eerste download je de mod. Na het downloaden moet je de IMG Tool downloaden, want hiermee moet je de textuur en model vervangen met die van het gedownloadde bestand. IMG Tool valt >>hier<< te downloaden. Als je gereed bent pak je >>deze<< tutorial even op je scherm en volg je deze.

Veel succes! :tu:

Geplaatst:

Hoi,

Oke. Het is gelukt! Maar ik moet mijn hele spel opnieuw beginnen :N . Dat is niet leuk. Dat is al 6 keer gebeurt.

Geplaatst:
Hoi,

Oke. Het is gelukt! Maar ik moet mijn hele spel opnieuw beginnen :N . Dat is niet leuk. Dat is al 6 keer gebeurt.

Je moet ook V1 hebben vna SA om te modden...

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Geplaatst:

Bij het laden van San Andreas bedoel je?

Ik heb dat ook wel eens gehad, dan klopt er iets niet meer in de GTA3.IMG, die mist dan bestanden die nodig zijn om GTA SA te laden, misschien heb je per ongeluk het een en ander verwijderd of iets verkeert geinstalleerd?

Wees iets duidelijker met je problemen dan kunnen we je sneller en gemakelijker helpen.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Ik heb de downgrader gedownload. Het is gelukt. Er is weer een nieuw probleem, namelijk: Er komt geen V2 meer te staan, er komt niks te staan, maar het probleem is: Als hij aan het laden is, dan komt er bij mijn bureaublad, dat ene 'rapport verzenden. 'niet verzenden'. Daardoor sluit die automatisch af.

Geplaatst:
Ik heb de downgrader gedownload. Het is gelukt. Er is weer een nieuw probleem, namelijk: Er komt geen V2 meer te staan, er komt niks te staan, maar het probleem is: Als hij aan het laden is, dan komt er bij mijn bureaublad, dat ene 'rapport verzenden. 'niet verzenden'. Daardoor sluit die automatisch af.
Dat er niks meer staat hoort zo, omdat je nu V1 hebt en zoals ..::GhostRider::.. al zei, dan zie je niks in beeld. Dat ie halverwege ermee kapt, duidt aan dat er iets niet goed is gegaan bij het modden. Wat dat dan precies is, is niet echt duidelijk. Ik zou alles nog even nagaan of je het wel goed erin gezet hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...