Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mischien eens leuk om te doen, een grote project waar meerdere GTA2 modders aan meedoen, een grote map die is gekozen en iedereen die de missies maakt, als hij/zij ervoor tijd heeft.

Als er gebouwen voor nodig zijn om te editen is dat ook niet al te erg, het is simpel genoeg te kopieren en te plakken, zone's zullen ook moeten kunnen, wel kijken of het niet al word gebruikt. De hidden tiles zijn nog niet verwijdert vanwege makkelijker editen, is ook handig als je de gebouwen maakt zonder de tiles binnenin te verwijderen.

Ik weet niet zeker of wel veel GTA2 modders een werkende missie kunnen maken, die telefoons zijn een pure hell om goed te maken. Alternatieve methodes zijn natuurlijk via peds en auto's de missies starten.

Er zijn 30 missies in totaal. 10 Zaibatsu missies, 10 van Crime_INC en nog eens 10 van de Overheid.

Er zijn ook bonus missies te maken. Gewoon dan los houden van de total amount van missies. Wel handig om eenmalig te maken, ook als je faalt. Kill frenzies en dergelijke zijn ook welkom als ze niet in de weg van de missies staan. Moet zelf nog wel wat oefenen met Kill frenzies. Ze werken niet altijd zo perfect, en de compiler is niet bepaald precies met zijn errors. :puh:

Als er mensen zijn die wel tijd en zin hebben in zoiets kan ik het nog wel verder zien, En de map posten.

Mischien later ook handig als iemand dan een plattegrond maakt. Met mischien een systeem dat bijhoud wat er ge-edit is en onbeschrikbaar is.

Het is onwaarschijnlijk dat de script locaties elkaar op de zelfde XYZ treffen, maar in dat geval moet de gene die 2de was de locatie opnieuw bepalen.

Iemand geinteresseert? Wel verstand nodig van missie scripten, maakt niet heel veel uit HOE het word gemaakt, als het maar werkt. Wat engelse taal is ook handig. Phones kunnen mischien niet zo goed werken en zijn mischien alternatieven nodig.

Als je (nog) niet een missie kan maken is de turorials proberen wel handig.

Kan beter mischien nu maar ophouden met typen en wachten tot IEMAND komt om te helpen. :puh: Als er wel iemand met genoeg tijd is, deze map in me eentje doen duurt wel erg lang. :puh:

EDIT: Als iemand een passende naam kan verzinnen voor de map is dat ook handig. Voorlopig maak ik zelf alvast wat van de missies. Natuurlijk worden er ook credits gegeven. Aanpassingen aan GXT kan ik waarschijnlijk beter zelf doen, op verzoek van kill frenzies en missies. Mischien wel handig te kijken of er al een passende kill frenzy text is.

Edit2: Mischien past het in de hosted projects forum ofzoiets, zodra er genoeg mensen zijn die meedoen. Minstens zo ongeveer 2-3 of meer in totaal.

Bewerkt: door CarThief
Geplaatst:

Nou, ik las laatst wat terug in de gta2 mod topics en het waren er net 3 a 4 geloof ik, maar die mensen zijn zeer weinig actief. Ik wil eventueel wel kill frenzie's scripten.

Lars

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmm... Dat is in ieder geval 1 voor de kill frenzies als er ook nog wat komen voor de missies.

In ieder geval is verdere planning nog niet nodig tot we wat meer mensen hebben.

Mischien wil Lantyz wel meedoen? Hopelijk in ieder geval iemand, vooral voor de missies.

Moet zelf nog wat oefening doen met kill frenzies. Laatst wou hij niet eens met een compilen. :puh:

Edit: Voorlopig wacht ik wel tot wat mensen joinen. Hoewel GTA2 scripten niet zo moeilijk is als je het wat oefent. :puh:

Als ik de map af heb voordat er ooit genoeg mensen zijn, is het altijd nog mogelijk een multiplayer deel het project van te maken. Eerst de singleplayer deel afmaken hoewel.

Edit2: Als er ooit nog iemand joint, is mischien gedeelde mappen via Hamachi ook handig. Het is zelf ook handig voor GTA2 te spelen als de connectie slecht is. Of ports niet open zijn, meestal. Gaat wel wat denkwerk worden om een goed systeem te maken.

Gaat moeilijk als je een grote editor wil maken waar mensen inloggen en live met andere andere dingen veranderen. :puh:

Bewerkt: door CarThief
Geplaatst:
Hmmm... Dat is in ieder geval 1 voor de kill frenzies als er ook nog wat komen voor de missies.

In ieder geval is verdere planning nog niet nodig tot we wat meer mensen hebben.

Mischien wil Lantyz wel meedoen? Hopelijk in ieder geval iemand, vooral voor de missies.

Moet zelf nog wat oefening doen met kill frenzies. Laatst wou hij niet eens met een compilen. :puh:

Edit: Voorlopig wacht ik wel tot wat mensen joinen. Hoewel GTA2 scripten niet zo moeilijk is als je het wat oefent. :puh:

Als ik de map af heb voordat er ooit genoeg mensen zijn, is het altijd nog mogelijk een multiplayer deel het project van te maken. Eerst de singleplayer deel afmaken hoewel.

Edit2: Als er ooit nog iemand joint, is mischien gedeelde mappen via Hamachi ook handig. Het is zelf ook handig voor GTA2 te spelen als de connectie slecht is. Of ports niet open zijn, meestal. Gaat wel wat denkwerk worden om een goed systeem te maken.

Gaat moeilijk als je een grote editor wil maken waar mensen inloggen en live met andere andere dingen veranderen. :puh:

Ik heb wel ideen voor missie's trouwens, maar ik zou het zelf niet kunnen maken. :duh:

Lars

Geplaatst:

Ideeën zijn altijd wel bruikbaar, ook als het project niet echt doorgaat kan ik de ideeën altijd zelf maken, duurt wel wat langer. Kan altijd in de .mis file credits van idee geven. :puh:

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Lang geleden ben ik actief geweest in de GTA2Modding-scene, ik ben dan ook de gene geweest die dit forum heeft gemaakt. Maar ik heb me nooit echt bezig gehouden met scripten. Ik kan wel aan Sektor (een van de meest bekende GTA2Modders) vragen of hij intresse heeft. Niet geschoten is altijd mis. ^_^

Geplaatst:

Ah, voorlopig wacht ik er maar mee. Ik ken haast niet eens 5 ofzoiets rond dat getal van modders die aardig wat kunnen(vooral moeilijke dingen als missies), het is best een soort van verloren kunst, en het is vooral oud. :puh:

In de tussentijd knutsel ik er af en toe nog wel eens aan, hoewel.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik ben ook al een tijdje bezig met een nieuw vehaal ^_^

(3 nieuwe eilanden, veel nieuwe kill frenzies, en nog veel meer)

als je iets wilt hebben zeg het maar

• 10 maanden later...
Geplaatst:

Ik ben nog niet zo goed in missies scripten, ik snap die tutorial niet zo.

Ik kan wel mappen, mischien kan ik een gebied maken.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Ik ben niet zo goed in in missiescripten maar wel in mappen.

Trouwens, je myminicity heeft Unemployment 21 dus je moet fabrieken bouwen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...