papa_junss_ Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Waarom als ik een auto vervangt krijgt het glanzen kleren.? je ziet alleen die vorm van die auto, je ziet niet waar die deur is.? wie weet wat het probleem kan zijn.? alvast bedanktt Reageren
Dastard Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Je hebt vast de WHEELS ONLY PLEASE cheat gebruikt. Typ de cheat en hij wordt gedeactiveerd Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik zie wel die auto.. maar glans..:S Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Waarom als ik een auto vervangt krijgt het glanzen kleren.?je ziet alleen die vorm van die auto, je ziet niet waar die deur is.? wie weet wat het probleem kan zijn.? alvast bedanktt Ik snap het niet helemaal ... Als ik het goed begrijp heb je een auto vervangen en hij is glanzend? Ik heb dit ook soms. Tip: Kijk even in gta3.img na of er niet 2 keer dezelfde TXD in zit. Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Waarom als ik een auto vervangt krijgt het glanzen kleren.?je ziet alleen die vorm van die auto, je ziet niet waar die deur is.? wie weet wat het probleem kan zijn.? alvast bedanktt Ik snap het niet helemaal ... Als ik het goed begrijp heb je een auto vervangen en hij is glanzend? Ik heb dit ook soms. Tip: Kijk even in gta3.img na of er niet 2 keer dezelfde TXD in zit. Heb ik gedaan. maar ik vervang ze altijd dus zal vast geen 2 zelfde zitten.. kzal ff een foto maken zodat je kan zien wat ik bedoel.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Gebeurt dit bij een pas geïnstaleerde mod, of een mod die er al langer inzit? Als hij er pas inzit kun je het beste de mod verwijden, want dan zal hij niet goed zijn. Als hij er al een tijdje in zit zal je toch iets verkeerds hebben gedaan. Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Hier is een plaatje.. http://tinypic.com/view.php?pic=23t2ybt&s=3 zie je hoe die glans.. dat wil ik niet ik wil gwn die normale kleuren.. Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 het is een pas geinstaleerde mod maar het gebeurt bij alle mods die ik instaleer..:S Reageren
game~skater Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 dat komt omdat het een mod is, zo is dat nu eenmaal Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dat hoort bij de mod, dat kan niet weg. Als ik het goed zie is dat een Piaggio NRG, klopt dat? Dan moet je een andere mod nemen, waar hij er niet zo glanzend uit ziet Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 oke ff een andere proberen, kzal laten weten wat er gebeurt Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ja die mod was blijkbaar tog niet goed.. hier is het resultaat: http://tinypic.com/view.php?pic=j0zkt1&s=3 thnx allemaalll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.