Jump to content

Garry's mod 10

Recommended Posts

Geplaatst:

ik, graaf peter die wil gamen :7 (de 3e) heeft zojuist weer een nieuwe mod voor counter strike gevonden, Garry's mod, na talloze filmpjes over kernbommen, hoe je dood kan gaan in garry's mod, etc etc etc, wil ik graag nog wat informatie, hoeveel zijn de verscheep kosten enzo ?

Ik heb op de website al gelezen dat counter strike en de mod ongeveer $30,- kost, maar hoeveel kost het verschepen? en wat heb je naast counter strike zelf nog meer nodig ?

Het lijkt me ZO leuk om zo,n nuke te maken!

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Verzendingskosten via Steam kosten niks. Ze worden volgens mij rechtstreeks naar je Bureaublad achtergrond gedownload.( Correct me if i'm wrong)

Ook :

Garry's Mod 9 requires that the following are all installed and have been run recently.

* Half-Life 2

* Half-Life 2: Deathmatch

* Counter-Strike: Source

Je hebt dus ook Half Life 2 en Half life 2 Deathmatch nodig.

Check deze pagina als je nog verder wilt weten wat Gmod inhoud FPSBanana About Gmod.

Overigens is dezelfde vraag hier gesteld ook :)

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst: (bewerkt)

oke, ik zag op hun website dat je er half-life 2 bij kon kopen, maar heb je echt die DRIE nodig voor de mod ? ik dacht dat je alleen counter strike: source nodig had, oja gmod 9 ? dacht het niet :N er is nu een 10 :dans:

Zelf heb ik nog nooit counter strike of half-life gespeeld, dus dat ik ook weer nieuw voor me :cya:

P.S sorry bij het woord drie voor caps, ik heb nog niet uitgevonden op mijn nieuwe toetsenbord hoe ik streepjes zet, dus

P.P.S het zakenman charactertje zie je heel vaak voorbij komen, ik wil em echt es onder een Warhead plaatsen,

KA-BOOM :Y

Bewerkt: door peter99
Geplaatst:

Sorry voor deze dubbel-post maar mijn topic verdwijnt in "Het grote gat der topics op GtaF" dus,

ik ben vanplan 3 spellen te kopen:

Half-lif2

Half-Life2 : deathmatch

Counter-strike : source

Werkt het hiermee ???

Misschien ook wel handig als we hier een echte GMOD kenner hebben :dans:

Ik wil em echt zo graag

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...