Ottoman 47 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Wie zijn die twee grasten? Reageren
Dastard Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dat meisje is artwork dus niet in het spel, en die man daarboven denk ik dat dat nog de beta Tommy artwork is/was. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dat meisje is artwork dus niet in het spel, en die man daarboven denk ik dat dat nog de beta Tommy artwork is/was. gelukkig is tommy niet zoon lelikaard gebleven:p Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kon je geen betere titel dan {Weet geen titel er voor.} bedenken? Weet je? Dan moet je gewoon even rustig nadenken en dan pas typen. Dus eerst even rustig nadenken en dan typen! Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ik weet een goeie titel: Wie zijn deze 2 gasten? Reageren
js007 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dat meisje is artwork dus niet in het spel, en die man daarboven denk ik dat dat nog de beta Tommy artwork is/was. die bovenste is sonny forellie Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dat meisje is artwork dus niet in het spel, en die man daarboven denk ik dat dat nog de beta Tommy artwork is/was. die bovenste is sonny forellie aja nu je het zegt dat zou wel eens kunnen zijn Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Dat meisje is 1 van de 'Twins'. Want op de achterkant van het boekje in Vice City staat: 'Diaz and companions kwon oly as "the twins"; ...' Dus inderdaad gewoon om een sfeer te creëren. Die andere lijkt me inderdaad Sonny Forelli. Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kon je geen betere titel dan {Weet geen titel er voor.} bedenken?Weet je? Dan moet je gewoon even rustig nadenken en dan pas typen. Dus eerst even rustig nadenken en dan typen! Deze reactie slaat nergens op, Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Kon je geen betere titel dan {Weet geen titel er voor.} bedenken?Weet je? Dan moet je gewoon even rustig nadenken en dan pas typen. Dus eerst even rustig nadenken en dan typen! Deze reactie slaat nergens op, Dat dacht ik ook al. Nadenken voor dat je typt! XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.