Mr CJ Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Van welke opdrachten mis je of zijn er te weinig in SA -achtervolgingen, drugssmokkel,.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 ik mis overvallen van banken en dat soort dingen :lol: ik mis ook een DB Drag (Decibel Drag) want als je je auto tuned kan je er weel een audio in pleuren maar dan heb je r voor de rest nix aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 beetje een paar mensen afknallen vind ik al tijd leuk in missies dus doe mij maar een schietmissie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 drugssmokkel lijkt me vet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 drugssmokkel lijkt me vet!! drugs smokkel lijkt me wel lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 ik wil veel meer missies ik vind het jammer(maar het kan niet anders)dat de missies(verhaallijn)stoppen na de laatste missie je ziet smoke,cj's zus en haar vriend etc.... na de laatste missie nooit meer. ik heb liever een gta triology waar je 1 persoon bent bv. dat de volgende GTA GTA SA 2 is waar je weer cj bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Ja, dat lijkt me ook leuker. Er zijn te weinig drive-by's missies(1 of 2 denk ik) En nog meer missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Ik mis niet echt een bepaalde soort missie. Van elke soort is er wel wat, Achtervolging, beroving, mensen dood schieten enz. Alleen ze hadden er wel wat meer missies in mogen doen van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 drugsmokkel dat je het heel sneakie moet doen. en ik vindt het ook lelijk dat een taxi je niet kan brengen naar de plek waar je wilt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Ik zou graag willen dat er een soort missie was waarmee je splinter-cell moves moet gebruiken om langs bewakers te komen om daarna Tenpenny te kunnen vermoorden terwijl je achter elkaar aan raced zoals in de missie dat je O.G. Loc moet vermoorden. Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Van mij mochten er wel meer missie's in waar je andere mensen moet achtervolgen en dan doodschieten. Ook mochten er gewoon meer ''missie's'' in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 ik had wel wat meer missies dat je banken moet beroven gewild Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Graag een paar missies met alles's in één: Drugssmokken, Vliegmissies, Schietmissies etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 ik mis het winkel en bankovervallen, ja je kan het alleen met catalina banken overvallen maar dat is het dan ook, maar net zoals in vice city dat je helemaal zo'n overvallers kostuum aankrijgt heb je niet in ieder geval zo'n masker niet en meer driveby missies zou ook wel leuker zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Ik mis voornamelijk de drive by missies... Gewoon die sensatie om te schieten en dan weg te scheuren voor je leven.... Prachtig B) Bewerkt: 22 januari 2005 door San Andreas Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.