Ice Banana Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Ey Beste leden, Ik vraag me zo af wat er mis is met mijn mobieltje. Ik heb een eigenaardig probleem dat als er iemand belt naar mij, de telefoon direct zonder pardon overschakelt naar mijn voicemail. Iemand een idee om dit op te lossen? Bij dank ____ Om verdere discussie af te platten even volgende feiten; Ik ben niet blond Ik ken de ballen van mobieltjes Bewerkt: 27 januari 2008 door ICE BANANA Reageren
Mirrrr Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Staat je telefoon niet doorgeschakeld. Zodat hij automatisch naar voicemail springt? Ik weet niet wat voor telefoon je hebt. Bij Nokia moet je dan tenminste in het menu naar instellingen gaan. Daarna oproepen. En dan vervolgens naar doorschakelen. Ik denk dat het bij andere telefoons ook ongeveer zo zal gaan. Veel succes ermee Reageren
Ice Banana Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Inderdaad, een Nookie 5200. Ik heb nu " Alle doorschakelingen geanuleerd ". Hopelijk is het dat, Bedankt voor je hulp lieverd Bewerkt: 27 januari 2008 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.